نمایشگاه عکس سیل گلستان با حضور لاریجانی در مجلس برپا شد

گرگان - ایرنا - نمایشگاه عکس سیل گلستان با نمایش ۷۰ اثر هنرمندان این استان امروز یکشنبه با حضور علی لاریجانی رییس قوه مقننه و هادی حق شناس استاندار گلستان در ساختمان مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه عکس سیل گلستان با حضور لاریجانی در مجلس برپا شد

به گزارش ایرنا این نمایشگاه شامل آثار 19 هنرمند گلستان است که با محوریت وحدت و با اشاره به موضوعاتی همچون کودکان، همدلی، آسیب‌ها، امدادرسانی و بازسازی در معرض دید نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

پس از فراخوان حوزه هنری استان گلستان حدود 700 اثر به دبیرخانه ارسال شد که با رأی داوران 70 اثر به مرحله بعدی راه یافته و قابلیت عرضه در نمایشگاه را پیدا کرد.

همچنین در این نمایشگاه 3 اثر از علی اصغر قزلسفلو خبرنگار ایرنا مرکز گلستان به نمایش درآمده است.

قزلسفلو پیش از این نیز برنده عکس سال خبری گلستان از سوی حوزه هنری استان شده و علاوه بر تقدیر با حمایت این مرکز آثارش به نمایش عمومی درآمد. 

گفتنی است در مراسم امروز علاوه بر لاریجانی رییس مجلس و حق شناس استاندار گلستان، شماری از مدیران و نمایندگان مردم استان در خانه ملت نیز حضور داشتند.

این نمایشگاه تا سوم مرداد ماه آینده برپا است.

بارش شدید باران در روزهای آخر سال 97 و ادامه آن در نخستین روزهای سال جاری باعث جاری شدن سیلاب در چندین استان کشور بویژه گلستان، خوزستان و لرستان شد و خسارت چندین هزار میلیاردی با تلفات انسانی به بار آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان