نصب سیستم موقعیت‌یاب جغرافیایی بر روی خودروهای حمل متوفی

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: خودروهای حمل متوفی به صورت آزمایشی به سیستم موقعیت‌یاب جغرافیایی (AVL) تجهیز شدند.

نصب سیستم موقعیت‌یاب جغرافیایی بر روی خودروهای حمل متوفی

به گزارش خبر آنلاین ،حمیدرضا عسگری  اظهار کرد: این طرح به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج به صورت آزمایشی بر روی 5 دستگاه خودروی حمل متوفی انجام گرفته است.

وی افزود: با فعال‌سازی این سیستم موقعیت خودروهای حمل متوفی در سطح شهر و خارج از استان به صورت آنلاین در اختیار سازمان قرار می گیرد و توسط یک نرم افزار ویژه مدیریت می شود.

این مسئول این طرح در جهت هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری کرج صورت گرفته است، بیان کرد: سیستم ) AVLموقعیت یاب جغرافیایی) بر روی 5 دستگاه خودروهای حمل متوفی سازمان که دو دستگاه در داخل شهر و سه دستگاه خارج از محدوده استان فعالیت دارند نصب شده تا با رفع نواقص و تکمیل طرح بعد از اتمام زمان آزمایشی، این سیستم بر روی تمامی خودروها اجرایی شود.

وی ادامه داد: از مهمترین مزایای استفاده از این سیستم به مدیریتِ مکان‌یابی و ردیابی آنلاین و آفلاین، بررسی کارآیی و عملکرد راننده و وسیله نقلیه، اعمال دستورات مدیریتی به صورت مستقیم از راه دور، هدایت و رهبری خودروها در مواقع ضروری، افزایش ایمنی و بهره‌وری، بهبود کنترل و مدیریت و آگاهی از مسیرهای طی شده توسط وسیله نقلیه می توان اشاره کرد.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: کنترل میزان توقف در هر محل، آگاهی از مکان فعلی، بهینه‌سازی هزینه‌های ارتباطی، کشف وسیله نقلیه در صورت به سرقت رفتن، ارسال و دریافت پیغام‌ها و وظایف در هر لحظه، کنترل سرعت مسیر و کنترل مسیر حرکت و توقف در ایستگاه‌های موردنظر از دیگر مزایای این سیستم است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان