پی‌اس‌جی به دنبال جانشین نیمار/ زانه در رادار

تیم فرانسوی قصد دارد برای خرید لروی زانه با بایرن مونیخ رقابت کند و این بازیکن را در ترکیبش جانشین نیمار کند.

پی‌اس‌جی به دنبال جانشین نیمار/ زانه در رادار

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن سعی دارد برای زندگی بدون نیمار آماده شود و به نظر سران این باشگاه هم به خوبی می‌دانند که این بازیکن به زودی از آن‌ها جدا خواهد شد. به همین دلیل است که غول فرانسوی به دنبال آلترناتیوهایی برای تقویت ترکیب است و می‎خواهد بازیکن بزرگی را در کنار ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه داشته باشد. برای این منظور آن‌ها لروی زانه را در نظر گرفتند.

تیم فوتبال منچسترسیتی در تلاش است تا امضای ملی‌پوش آلمانی را برای تمدید قرارداد بگیرد، اما اگر موفق نشود باید بهترین پیشنهاد را برای او بپذیرد تا حداقل از فروشش پول خوبی به دست آورد.

پاری‎سن ژرمن 3 سال پیش سعی کرد زانه را به خدمت بگیرد، اما این بازیکن تصمیم گرفت سیتی را انتخاب کند، هرچند که در تیم پپ گواردیولا کمتر از چیزی که دوست داشت بازی کرد و در ترکیب قرار گرفت.

از طرفی بایرن مونیخ، غول آلمانی هم به دنبال جذب زانه است و این واقعیت که تیم باواریایی تصمیم دارد ترکیبش را تقویت کند و عثمانه دمبله را هم برای جذب کردن در نظر دارد برای زانه جذاب است. بایرن قصد دارد جایگزین‌هایی برای ریبری و روبن پیدا کند و منچسترسیتی هم اجازه نمی‌دهد زانه در ازای رقم کمی از این تیم خارج شود، در نتیجه بایرن برای رقابت با تیم ثروتمند فرانسوی باید پیشنهاد مناسبی آماده کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان