نفرات اعزامی دوچرخه سواری به قهرمانی آسیا معرفی شدند

تهران- ایرنا- «محسن سلگی» مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری با اشاره به اعلام فهرست ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان، گفت: شرایط روحی و فیزیکی ملی‌پوشان کوهستان ایران خوب است.

نفرات اعزامی دوچرخه سواری به قهرمانی آسیا معرفی شدند

اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان ایران فردا برای حضور در این مسابقات که از چهارم تا ششم مردادماه به میزبانی لبنان برگزار می‌شود، عازم بیروت خواهند شد.

در این بین، سلگی در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: یک اردوی 2 هفته‌ای در استان مرکزی و در شهر اراک برگزار شد، پس از آن مسابقات قهرمانی کشور در سردشت را پشت سر گذاشتیم و اکنون اردوهای تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی دوچرخه سواری تهران در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: شرایط ملی‌پوشان خوب است و در وضعیت روحی بالا و آمادگی خوبی قرار دارند. در بخش بانوان فرانک پرتوآذر شانس زیادی برای کسب مدال دارد و با توجه به درخشش اخیر دختران ایرانی در این ماده، 3 نفر را در بخش زنان به مسابقات اعزام خواهیم کرد. امیدواریم در هر 2 بخش زنان و مردان بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و با دست پر به ایران باز گردیم.

بر اساس اعلام کمیته تیم های ملی، لیست نهائی ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا لبنان از قرار زیر است:

کراس کانتری بزرگسالان
فراز شکری
پرویز مردانی
فرزاد خدایاری

کراس کانتری زنان بزرگسال
فرانک پرتو آذر
مونا فرح بخشیان

کراس کانتری زنان امید
مهسا ماویز

کراس کانتری جوانان
علی لبیب

کراس کانتری امید
علی ظهراب زاده

دانهیل
حسین زنجانیان
أمین نجفی بزی

هدایت ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها را مهدی میرزا حسینی (رهنما) و ناصر شهبازی به عنوان مربی برعهده داشته و مکانسین این تیم مجید پزشکیان است؛ علاوه بر این، محسن سلگی نیز به عنوان سرپرست و نماینده فدراسیون ملی‌پوشان را همراهی خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان