هنوز توافقی حاصل نشده است؛

مذاکرات دو باشگاه برای یک انتقال/ نیمار به دنبال خانه در بارسا

نیمار قرار است به پاریس بازگردد، اما برای رسیدگی به دو موضوع قبل از رفتن به پاریس سفری به بارسلونا خواهد داشت.

مذاکرات دو باشگاه برای یک انتقال/ نیمار به دنبال خانه در بارسا

به گزارش خبرگزاری مهر، انتظار می‌رود نیمار این هفته به پاریس بازگردد. تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن به او اعلام کرده انتظار دارد در کنار باقی هم‌تیمی‌هایش در تور پیش‌فصل حضور پیدا کرده و تمرینات با توخل را از سر گیرد.

البته که به بازیکنانی که در کوپا آمریکا حضور داشتند اجازه داده شده کمی بیشتر استراحت کنند. اما بر اساس گزارش لوپاریزین نیمار زودتر از انتظار بازخواهد گشت. دلیلش این است که او به دنبال درگیری با تیم فرانسوی نیست و می‌خواهد همه مشکلات دوستانه حل شده و اجازه خروج او از تیم صادر شود.

نکته اما اینجاست پیش از بازگشت به پاریس در بین راه در مکانی توقفی خواهد داشت، در بارسلونا. بنا به گزارش لا پورتریا، نیمار این هفته به بارسا سفر خواهد کرد تا اهدافی را دنبال کند، یکی سرعت بخشیدن به پروسه انتقالش به بارسا و دیگری پیدا کردن خانه‎ای جدید در این شهر برای سکونت در زمان حضور در تیم بارسا.

گفته می‌شود مدیر برنامه‎های این بازیکن امیدوار است انتقال او به بارسلونا در همین هفته اتفاق بیفتد و اعلام کرده بین دو تیم و با مذاکراتی که صورت گرفته قدم رو به جلوی بلندی برداشته و شده و عملی شدن این انتقال نزدیک است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان