یوسفی: رکوردار هاکی آسیا هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی هاکی مردان ایران گفت: از همان روزی که پا در مسابقات جام ملت های آسیا گذاشتیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کردیم و می خواستیم به رکورد عالی مان در قاره کهن ادامه دهیم.

یوسفی: رکوردار هاکی آسیا هستیم

«ابوالفضل یوسفی» روز یکشنبه و بعد از قهرمانی تیم ملی هاکی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: از اینکه توانستیم برای ایران افتخاری بزرگ را به دست آوریم، خوشحال هستیم.

وی افزود: از همان روزی که پا در مسابقات جام ملت های آسیا گذاشتیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کردیم و می خواستیم به رکورد عالی مان در قاره کهن ادامه دهیم.

سرمربی هاکی مردان ایران خاطرنشان کرد: با تلاش گروهی تا فینال هاکی جام ملت های آسیا پیش رفتیم و توانستیم تمامی رقیبان ریز و درشت را از پیش رو برداریم.

یوسفی تصریح کرد: در مسابقه فینال برابر قزاقستان که یکی از تیم های خوب قاره آسیاست، قرار گرفتیم و نمایشی شکوهمند را به اجرا گذاشتیم. در این مسابقه اجازه کوچک ترین خودنمایی را به حریف ندادیم و در پایان به برتری 10 بر صفر رسیدیم.

وی ادامه داد: هاکی آسیا نسبت به سال های گذشته پیشرفت زیادی داشت و تیم های شرکت کننده با جذب مربیان خارجی قدرتمد تر شده بودند.

سرمربی هاکی مردان ایران در پایان گفت: هاکی مردان ایران قهرملان بلامنازع آسیاست و در این سال های اخیر هیچ تیمی قدرت مقابله با ایران را نداشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان