دنی آلوس در انتظار پیشنهاد بارسا

دنی آلوس که از اتلتیکومادرید و چندین تیم برزیلی پیشنهاد دارد امیدوار است بتواند پیشنهادی از بارسا دریافت کرده و در این تیم بازی کند.

دنی آلوس در انتظار پیشنهاد بارسا

به گزارش خبرگزاری مهر، دنی آلوس، ستاره اسبق تیم فوتبال بارسلونا و ملی‎پوش تیم ملی برزیل، پیشنهادی از اتلتیکومادرید دارد و امیدوار است از بارسلونا به او پیشنهادی برسد.

بنا به ادعای مطبوعات اروپایی در برزیل آلوس پیشنهادات زیادی دارد و از آنجایی که به زودی قراردادش با پاریس به اتمام می‎رسد و بازیکن آزاد می‎شود می‌تواند هریک از این پیشنهادات را قبول کند.

هرچند او هنوز تصمیمی نگرفته، اما امیدوار است بتواند به اسپانیا بازگردد و این بزرگ‎ترین خواسته حال حاضر او است. در حال حاضر او از اتلتیکومادرید پیشنهاد دارد، اما امیدوار است بتواند دوباره در بارسا حضور پیدا کند.

او توانسته با بارسا 6 قهرمانی لیگ و 4 قهرمانی لیگ قهرمانان کسب کند و گفته می‎شود با اینکه 36 سال سن دارد، والورده حاضر است پیشنهاد قراردادی یک ساله به او بدهد.

اتلتیکومادرید هم که به تازگی خوان فران و لوکاس هرناندس را از دست داده در خط دفاعی مشکلاتی دارد و برای برطرف کردن مشکلاتش روی آلوس حساب کرده است. مخصوصاً که احتمال جدایی فلیپه لوئیس در این هفته هم زیاد است و در این صورت مشکلات تیم مادریدی بیشتر هم خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان