بازدید معاون وزیر کشور و مدیرکل بحران وزارت جهاد از روند جبران خسارت کشاورزان لرستانی

معاون وزیر کشور و مدیر کل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی از دبیرخانه کارگروه بحران و خسارات سیل سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بازدید نمود.

بازدید معاون وزیر کشور و مدیرکل بحران وزارت جهاد از روند جبران خسارت کشاورزان لرستانی
به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر موحدپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان، به همراه دکتر بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و با حضور مهندس شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فن آوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، مهندس سید محمد موسوی مدیر کل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی و مهندس پور سیف مدیر کل فن آوری اطلاعات استانداری استان، از دبیرخانه کارگروه بحران و خسارات سیل سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بازدید بعمل آورده و از نزدیک در جریان نحوه بررسی و ثبت پرونده های بهره برداران کشاورزی خسارت دیده از سیل فروردن 98 قرار گرفتند.
بازدید از روند ثبت پرونده های خسارت دیدگان
 در جریان این بازدید مهندس شجاعان و مهندس موسوی ضمن گفتگو با کارشناسان این دبیرخانه ضمن آشنایی با روند ثبت پرونده های خسارت دیدگان سیل اخیر با مسائل و مشکلات روبه رو نیز آشنا شدند.
در پایان این بازدید نیز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از نحوه کمک و امدارسانی به سیل زدگان سیل فروردین 98 و نحوه بررسی و ثبت پرورده های تشکیل شده خسارت دیدگان
توضیحاتی ارائه نمودند.
46
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان