ورزشکار گلستانی آقای گل هاکی آسیا شد

گرگان - ایرنا - دبیر هیات هاکی گلستان از کسب عنوان آقای گلی بازیکن گلستانی تیم ملی هاکی ایران در هشتمین دوره جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ در تایلند خبر داد.

ورزشکار گلستانی آقای گل هاکی آسیا شد

نواب رضایی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا اظهار داشت: نوید طاهری راد بازیکن گلستانی تیم ملی با 22 گل، عنوان آقای گلی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

تیم ملی ایران در فینال هشتمین دوره این رقابتها در استادیوم ورزشی موج آبی چون بوری تایلند 9 بر صفر قزاقستان را برد و قهرمان شد.

در مجموع شش دیدار برگزار شده مقابل مالزی، تایلند و فیلیپین و بنگلادش، ازبکستان و قزاقستان، نوید طاهری راد موفق به کسب دو عنوان بهترین بازیکن میدان نیز شد.

نواب رضایی به برنامه های این هیات برای توسعه هاکی گلستان اشاره کرد و گفت: هم اینک هاکی به صورت جدی و حرفه ای در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن پیگیری می شود و تلاش برای توسعه آن در دیگر شهرها ادامه دارد.
وی بیان کرد: حضور در لیگ برتر، میزبانی از اردوی تیم های ملی زنان و مردان و برگزاری دوره های آموزش مربیان و داوران از برنامه های بلندمدت این هیات است.

بگفته وی در حال حاضر 60 بازیکن 4 داور و 6مربی هاکی در گلستان در حال فعالیت هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان