دیدگاه کاربران خبرآنلاین درباره تولید پژو ۳۰۱/ پژو ۳۰۱ جایگزین تیبا و پراید شود

برخی کاربران خبرآنلاین درباره تولید پژو ۳۰۱ می‌گویند: «وقتی خودروسازان اعلام می‌کنند خودروهای دپوشده در پارکینگ به‌دلیل کسری قطعات است، چطور خودرو جدید و روز اروپا را تولید می‌کنند. »

دیدگاه کاربران خبرآنلاین درباره تولید پژو 301/ پژو 301 جایگزین تیبا و پراید شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خط تولید پژو 301 بدون حضور شرکت پژو هفته گذشته راه‌اندازی شد. این در حالی است که کاهش حجم تولید خودرو و عدم تزریق به موقع خودرو به بازار، بحرانی جدی را در بازار این کالای بادوام ایجاد کرده است.

در چنین شرایطی، کاربران خبرآنلاین دیدگاه جالبی درباره پژو 301 داشتند. در نظرسنجی‌ای که خبرآنلاین منتشر کرده بود، «محمدی» یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «پژو یک واژه فرانسوی است و بهتر نیست برای اسمش از برند ایرانی استفاده شود. »

کاربر دیگری که نام خود را «صنعت غیررقابتی و گلخانه‌ای» عنوان کرده، تصریح کرد: «ما اگر خودروساز در مقیاس منطقه‌ای و جهانی بودیم، خودمان انواع پلتفرم خودرو پیشرفته و به روز بومی را طراحی و در داخل قطعات آن را ساخته و تبدیل به خودرو بومی برای مصرف داخلی و صادرات می‌کردیم؛ نه این‌که قطعات ساخت شرکت پژو را با مهندسی معکوس شبیه‌سازی کرده و با کیفیت خودمان تولید کنیم! »

کاربری نیز یادآور شد: «مایلی‌کهن هنوز همون 405 قدیمی رو سوار می‌شه و خیلی خاکی و ساده‌زیسته. »

یکی از کاربران خبرآنلاین متذکر شد: «به‌زودی شاهد هزاران هزار کشته خواهیم بود! وقتی که توانایی تولید خودرو نداریم، واقعا چرا ادعا داریم؟ »

کاربری نوشت: «این خودرو هر چی باشه، اسم پژو روشه، نمی‌شه که بدون موافقت پژو بسازنش. اگر غیر از اینه، خوب یک دفعه برن بنزی، لکسوسی، چیزی بزنند و خلاص. »

یکی از کاربران عنوان کرد: «ما که تو هزینه‌های اولیه و ساده زندگی موندیم، اون وقت در مورد ماشین فرانسوی نظر بدیم؟ »

کاربری تاکید کرد: «وقتی ایران‌خودرو اعلام می‌کنه خودروهای دپو شده در پارکینگ ایران خودرو به‌دلیل کسری قطعات است، چطور خودرو جدید و روز اروپا رو بدون کسر مدارک تولید می‌کند. »

کاربری تصریح کرد: «قیمتش چنده؟ یعنی میخوان چند بندازن به مردم؟ 300 میلیون؟ بیشتر؟ کمتر؟ »

کاربری نوشت: «اگر جایگزین پراید و تیبا بشه، خوبه. »

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان