سازمان بازرسی:

موافقت سران قوا با انتخابات شورایاری‌ها صحت ندارد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهارات رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های تهران مبنی بر موافقت سران قوا با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها را نادرست خواند و گفت: تا الان چنین چیزی اعلام نشده است.

ناصر سراج در گفتگو با تسنیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آرش میلانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های تهران از موافقت سران قوا برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها خبر داده است، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد؛ اتفاقاً امروز در معاونت حقوقی ریاست جمهوری حضور یافتیم و مسائل مورد نظر خود را ارائه کردیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه محسن هاشمی گفته سازمان بازرسی برگزار انتخابات شورایاری‌ها را به موافقت سران قوا منوط کرده است، گفت: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیاز به قانون دارد، اما گفتیم، چون ممکن است زمان‌بر باشد می‌توانید از ظرفیت سران قوا استفاده کنید وگرنه این مسئله نیاز به قانون دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: این موضوع هم مربوط به چند ماه قبل است که اعلام کردیم، اما متاسفانه آقایان اقدام نکردند.

وی تاکید کرد: آنچه مدنظر ما قرار دارد، قانون است وگرنه با شورایاری‌ها مشکلی نداریم و شاید برای نظام و کشور هم وجود چنین نهادی مفید باشد. ضمن اینکه مسئول برگزاری انتخابات طبق قانون، وزارت کشور و به جز وزارت کشور، هیچ کس حق برگزاری انتخابات ندارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان