۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیزات بهداشتی مدارس خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید اقلام بهداشتی مدارس استان اختصاص یافته که تلاش داریم این رقم افزایش یابد.

800 میلیون ریال برای تجهیزات بهداشتی مدارس خراسان شمالی

مهدی خطیب زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار در قالب پروژه مهر در مدارس استان برای خرید تجهیزات بهداشتی از جمله هفت هزار لیتر صابون مایع، هزار بسته بهداشتی و اقلام کمک های اولیه هزینه می شود تا مدارس آمادگی لازم را برای حضور دانش آموزان پیدا کنند.

وی اظهار داشت: توزیع تجهیزات بهداشتی، با اولویت مدارس مناطق محروم و مدارس مجری طرح های حوزه سلامت از جمله مدارس مروج سلامت، مدارس مجری طرح سلامت نوجوانان ویژه دختران خوابگاهی انجام می شود.

خطیب زاده اظهار داشت: برای پیشگیری از بیماری ها، توزیع صابون مایع در مدارس دارای اهمیت ویژه ای است و در برخی از شهرستان ها تمام سرویس های بهداشتی مدارس شهری و روستایی به صابون مایع تجهیز می شوند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: امسال سومین سالی است که کاروان بهداشتی در قالب پروژه مهر در مدارس اجرا می شود و در قالب این طرح، وضعیت بهداشت محیط مدارس و اتاق بهداشت بهبود یافته است.

پارسال هم 800 میلیون ریال اعتبار صرف تهیه تجهیزات بهداشتی مدارس خراسان شمالی شده بود.

165 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه تحصیل می کنند.

7185/‏‬5132

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان