رئیس فدراسیون هندبال: از کوچکترین خطای انضباطی در لیگ نمی گذریم

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر اهمیت انضباط در فصل آینده لیگ برتر گفت: امسال از کوچکترین مساله انضباطی و نابجا نخواهیم گذشت.

رئیس فدراسیون هندبال: از کوچکترین خطای انضباطی در لیگ نمی گذریم

«علیرضا پاکدل» امروز (دوشنبه) در مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت: تلاش داریم نقاط ضعفی که سال‌های گذشته داشتیم را برطرف بکنیم. مشکلات سالن ها را بررسی کردیم. ناظران فدراسیون از سالن های ورزشی در شهرستان‌ها بازدید کردند و مقرر شد تا قبل از آغاز لیگ ایرادات برطرف شود. اگر باشگاهی مشکلات و ایرادات سالن ورزشی خود را برطرف نکند، دیدارهای خانگی این تیم ها در شهر یا استان همجوار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر امسال شرایط خاص خود را دارد، افزود: مسابقات انتخابی المپیک و انتخابی قهرمانی جهان را پیش رو داریم و به همین دلیل لیگ امسال فشرده خواهد بود و به همین دلیل باشگاه ها برای تقویت تیم ملی باید تعامل بیشتری داشته باشند. لیگ برتر امسال با حضور 11 تیم برگزار خواهد شد که جای خوشحالی دارد و قرار بود تیمی از استان یزد نیز در لیگ حاضر باشد که انجام نشد و در مجموع از مسوولان باشگاهها تشکر می کنم و امیدوارم که لیگی خوب و باکیفیت داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین بیان کرد: اردوی هفته آینده تیم ملی لغو می شود و دوباره برنامه ریزی خواهیم کرد تا ملی‌پوشان وارد اردو شوند.

پاکدل ادامه داد: امسال از کوچکترین مساله و موضوعات انضباطی نخواهیم گذشت و از مربیان و سرپرست تیم‌ها می خواهیم که به این موارد توجه داشته باشند و چرا که اگر نیمکت یک تیم کنترل شود به طور حتم حساسیت به داخل زمین و در بین تماشاگران نخواهد رفت و کنترل می شوند.

وی از انتخاب مسوول کمیته مسابقات فدراسیون تا هفته آینده خبر داد و گفت: در این مدت «مراد کرمی» رییس کمیته داوران فدراسیسون، فعالیت های این کمیته را انجام خواهد داد.

رییس فدراسیون هندبال درباره پخش زنده لیگ هندبال تصریح کرد: پیگیری و رایزنی های لازم برای پخش زنده لیگ برتر در تلویزیون انجام شده و از سوی دیگر تلاش داریم از تلویزیون اینترنتی هم استفاده کنیم تا پخش زنده داشته باشیم. باید از تمام فضای موجود استفاده کنیم.

همچنین «محمدرضا رجبی» دبیر فدراسیون هندبال نیز تصریح کرد: برنامه ریزی خوبی برای هندبال در نظر گرفته شده و به طور قطع انجام این برنامه ها بدون کمک باشگاه ها میسر نمی‌شود. هرچقدر تعداد تیم ها بیشتر شود بازیکنان جوان‌تر فرصت بیشتری برای خودنمایی خواهند داشت و هر مقدار دیدارها در لیگ بیشتر شود، آینده هندبال بهتر خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم که لیگ خوبی داشته باشیم و بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و با لیگی خوب آینده قدرتمندی برای تیم ملی هندبال رقم بزنیم.

«مراد کرمی» رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال نیز در ادامه مراسم قرعه کشی لیگ، گفت: برنامه ریزی دقیق برای انجام لیگ به بهترین شکل انجام شده و از سوی دیگر مسابقات جام باشگاهها و قهرمانی آسیا را نیز پیش رو داریم.

کرمی همچنین گفت: در حال حاضر لیگ برتر با حضور 11 تیم برگزار می شود و با تلاش فدراسیون تیم دیگری نیز اضافه خواهد شد و اینکه لیگ برتر با حضور 12 تیم برگزار شود، اتفاق خوبی خواهد بود.

در ادامه جلسه قرعه کشی لیگ برتر هندبال حاضرین درباره نحوه مسابقات صحبت کردند. برگزاری مسابقات به صورت گروهی یا دوره ای مورد بحث بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان