۲ میلیارد ریال کفش و اسباب بازی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف مقدار زیادی کفش و اسباب بازی قاچاق به وزن یک تن و با ارزش ۲ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

2 میلیارد ریال کفش و اسباب بازی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک کامیون کفش و اسباب بازی قاچاق را از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و شیوه های خاص خود موفق به ردیابی مسیر تردد کامیون حامل بار قاچاق در محور ماهیدشت به کرمانشاه شده و در محل مناسب برای توقیف آن مستقر شدند.
سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس اگاهی به محض مشاهده خودروی مورد نظر و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در ورودی شهر کرمانشاه آن را متوقف کردند.
وی همچنین از دستگیری راننده کامیون حامل کالای قاچاق و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان گفت: یکی از برنامه هایی که با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود برخورد با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی است که خوشبختانه امسال با رشد کشفیات نسبت به سال قبل روبرو بوده ایم.
‌7458/8066

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان