افزایش تولید فورد رنجر به خاطر فروش بالا در اروپا

فورد اعلام کرده است که به خاطر افزایش تقاضا برای نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پیکاپ رنجر و همین‌طور رنجر رپتور، به کارخانهٔ سیلورتون در آفریقای جنوبی شیفت کاری سومی اضافه کرده و ظرفیت تولید آن‌را افزایش خواهد داد

افزایش تولید فورد رنجر به خاطر فروش بالا در اروپا

فورد اعلام کرده است که به خاطر افزایش تقاضا برای نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پیکاپ رنجر و همین‌طور رنجر رپتور، به کارخانهٔ سیلورتون در آفریقای جنوبی شیفت کاری سومی اضافه کرده و ظرفیت تولید آن‌را افزایش خواهد داد. بخش عمدهٔ این افزایش فروش از اروپا است به‌گونه‌ای که فروش رنجر طی شش ماه نخست سال جاری در بیست بازار اروپایی شامل اتریش، بلژیک، بریتانیا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، رومانی، سوئد و سوئیس رکورد زده است.

در سه‌ماههٔ دوم سال 2019 فورد موفق به فروش 13 هزار دستگاه رنجر شده که 8.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. علاوه بر این، فروش این پیکاپ میان سایز آمریکایی در نیمهٔ اول سال 2019 به 26,700 دستگاه رسیده که بیشترین فروش از زمانی که برای اولین بار در سال 1999 معرفی شد محسوب می‌شود. بر اساس آخرین اطلاعات، تا پایان ماه می 2019 رنجر پرفروش‌ترین پیکاپ بازار اروپا بوده و بیش از 30 درصد از این بازار را در اختیار دارد.

این خبر خوبی برای کارخانهٔ سیلورتون در آفریقای جنوبی خواهد بود که رنجر و رنجر رپتور را برای بازارهای اروپایی تولید می‌کند. به‌منظور پاسخ به این تقاضای بالا، ظرفیت تولید سالانهٔ این کارخانه به 168 هزار دستگاه افزایش پیدا کرده که بیشترین ظرفیت تولید در طول تاریخ آن محسوب می‌شود. از اول ماه آگوست شیفت سوم کاری به این کارخانه اضافه خواهد شد که 1200 شغل جدید ایجاد می‌کند. این کارخانه علاوه بر رنجر، اس‌یووی فورد اورست را نیز هم برای بازار داخلی و هم بازارهای جنوب صحرای آفریقا تولید می‌کند.

معاون ارشد فورد خاورمیانه و آفریقا آقای «Ockert Berry» دراین‌باره گفته است:

سرمایه‌گذاری 216 میلیون دلاری در کارخانهٔ آفریقای جنوبی که در سال 2017 اعلام شد حالا با افزودن شیفت کاری سوم برای افزایش تولید به ثمر نشسته است. این سرمایه‌گذاری در سیلورتون، ظرفیت تولید آن‌را از 124 هزار دستگاه در سال به 168 هزار دستگاه افزایش داده است که 58 هزار دستگاه بیشتر از ظرفیت تولید ابتدایی کارخانه در زمان آغاز پروژهٔ تولید نسل فعلی رنجر در سال 2011 محسوب می‌شود

با اضافه شدن شیفت کاری سوم، تولید روزانهٔ کارخانهٔ سیلورتون از 506 دستگاه به 720 دستگاه افزایش خواهد یافت تا تقاضای قدرتمند از آفریقای جنوبی و 148 بازار صادراتی در سراسر جهان ازجمله کشورهای اروپایی را تأمین کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان