فراری ۸۱۲ سوپرفست زیر رادار منصوری!

علیرغم اینکه فراری ۸۱۲ سوپرفست شرکت تیونینگ منصوری اوایل امسال در نمایشگاه ژنو حاضر بود اما توجهات زیادی به آن نشده است. دلیل این کار توانایی‌های پایین این خودرو نیست بلکه در غرفه‌ی منصوری اکثر افراد به بوگاتی شیرون تیون شده توسط این کمپانی توجه می‌کردند.

فراری 812 سوپرفست زیر رادار منصوری!

علیرغم اینکه فراری 812 سوپرفست شرکت تیونینگ منصوری اوایل امسال در نمایشگاه ژنو حاضر بود اما توجهات زیادی به آن نشده است. دلیل این کار توانایی‌های پایین این خودرو نیست بلکه در غرفه‌ی منصوری اکثر افراد به بوگاتی شیرون تیون شده توسط این کمپانی توجه می‌کردند.


اما حالا می‌توانیم با فراغ بال بیشتر به این خودرو نگاه کنیم و بفهمیم که این خودرو نیز همانند مدل‌های F12 برلینتا و 599 GTB قبلی نام استالون را یدک می‌کشد.


همانند اکثر محصولات منصوری، این سوپرکار ایتالیایی نیز دگرگونی جامعی را تجربه کرده است.


در بدنه‌ی خودرو می‌توان قطعات فیبر کربنی زیادی همچون اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، ورودی‌های هوای جانبی، ورودی‌های روی گلگیر، کاپوت و بال عقب را مشاهده کرد. منصوری می‌گوید تمامی این قطعات هماهنگی بسیار خوبی با طراحی 812 سوپرفست دارند. تکمیل کننده‌ی کار نیز رینگ‌های 21 و 22 اینچی در جلو و عقب است.


اما برسیم به کابین که در آن فضایی متمایز و احساس‌برانگیز را شاهد خواهید بود. همه‌چیز پوشیده از چرم قرمز و مشکی با دوخته‌ای زردرنگ، آلکانترا و تریم فیبر کربن می‌باشد. منصوری همچنین لوگوهای متفاوت، رکاب‌های داخلی نورانی، پدال‌های آلومینیومی، غربیلک فرمان جدید و… را به فضای داخلی این خودرو اضافه کرده است.


نهایتاً به قلب تپنده‌ی این خودرو یعنی پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی می‌رسیم که هم‌اکنون قدرت 830 اسب بخاری و گشتاور 740 نیوتون متری دارد. قدرت و گشتاور این پیشرانه نسبت به نمونه‌ی استاندارد به ترتیب 30 اسب بخار و 22 نیوتون متر افزایش یافته است. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 340 کیلومتری نیز جزو شاخص‌های عملکردی این سوپراسپورت ایتالیایی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان