ساخت زیرگذر کشوری شهر ایلام هفته دولت آغاز می شود

ایلام - ایرنا - شهردار ایلام گفت: عملیات اجرایی زیرگذر میدان شهید کشوری شهر ایلام همزمان با گرامی داشت هفته دولت امسال آغاز خواهد شد.

ساخت زیرگذر کشوری شهر ایلام هفته دولت آغاز می شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری ایلام، طالب صادقیان روز سه شنبه افزود: طرح زیرگذر کشوری به طول 430 متر از روبروی ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار مدرس تا روبروی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بلوار آزادی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح زیرگذر کشوری 200 میلیارد ریال است و در مدت یک سال و نیم به بهره برداری می رسد، یادآور شد: این طرح همزمان با افتتاح زیرگذر رسالت کلنگ زنی می شود.

وی تاکید کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از 2 زیرگذر رسالت و میدان شهید کشوری میزان ترافیک ورودی به محدوده مرکزی شهر ایلام تا 50 درصد کاهش می یابد.

شهردار ایلام اضافه کرد: در طول زمان اجرای این طرح ها به شدت همکاری و همراهی شهروندان ضروری است و با توجه به اینکه بالای 80 درصد خودروهای شهر ایلام تک سرنشین هستند از مردم درخواست می شود در زمان اجرای طرح ها از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، شهر 220 هزار نفری ایلام بدلیل عرض بسیار کم معابر و تجمع مراکز خدماتی در هسته مرکزی شهر با معضل ترافیک مواجه است و چهارراه رسالت و میدان شهید کشوری شهر ایلام از جمله مناطقی است که بار ترافیکی بسیار زیادی دارد و در مواقعی ار روز با گره ترافیکی مواجه می شود.

به منظور رفع معضل ترافیک اجرای زیرگذر چهار راه رسالت در دستور کار شهرداری قرار گرفت که کلنگ احداث آن همزمان با یوم الله 22 بهمن سال 96 با حضور امام جمعه و استاندار ایلام به زمین زده شد و هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

6032/‏6034

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان