۹۰ درصد هیات وزیران به جنوب کرمان سفر کرده اند

جیرفت - ایرنا - به گفته نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ۹۰درصد هیات وزیران دولت تدبیر و امید به مناطق محروم جنوب کرمان سفر کرده اند.

90 درصد هیات وزیران به جنوب کرمان سفر کرده اند

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی سالهای اخیر تعامل مطلوبی با دولت داشته ایم و تا امروز فقط وزیران دفاع و امور خارجه به این منطقه سفر نکرده اند.
یحیی کمالی پور با بیان اینکه برخی از وزرا بیش از 2 مرتبه به جنوب کرمان سفر کرده اند افزود: در سفر هرکدام از وزرا، میلیاردها تومان اعتبار برای این منطقه مصوب شده است.
وی تصریح کرد: بخش زیادی از خدماتی که در این منطقه ارائه شده، در آینده دیده خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی پنج کارخانه معدنی در جیرفت تصریح کرد: یکی از این کارخانه ها که طی یک ماه گذشته افتتاح شد 300 نفر را مشغول به کار کرده و با افتتاح بقیه این کارخانه ها بیش از یکهزار نفر، شاغل خواهند شد.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی کارخانه تولید لاستیک را آغاز کردیم و با راه اندازی آن، یکهزار نفر به طور مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
کمالی پور افزود: به زودی عملیات اجرایی کارخانه های آجر نسوز و همچنین تولید روغن زیتون و کنجد را آغاز می کنیم.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم گردشگری منطقه را توسعه داده و خدماتی در خور شان گردشگران ارائه دهیم، طی روزهای آینده کلنگ احداث یک هتل بزرگ و مجهز را به زمین خواهیم زد.

عضو سه دوره کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هیچگاه در خانه ملت، مسیر عقلانیت، ادب و عدالت را فدا نکردم و امروز نگاه ها به جیرفت و عنبرآباد بسیار متفاوت از گذشته شده است و اینکه 90 درصد کابینه دولت به این منطقه آمده اند نشان دهنده این است که ما تعامل خوبی با بدنه دولت داشته ایم.

7429

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان