دستگاه سورت پلاس

اختراع ایرانی برای تحول در صنعت سنگ ساختمانی

هارمونی در طبیعت به دست خالق هستی به شکلی طبیعی و غیر قابل انکار بوجود آمده و از اصلی ترین عوامل زیبایی خلقت است،  انسان همیشه سعی می کنند در حد توانش در مصنوعات ساخت خود  هارمونی بوجود آورد.

 به طور طبیعی ایجاد هارمونی برای انسان کاری آسان نیست. حتی وقتی انسان در طبیعت دست می برد، هارمونی طبیعت دچار اختلال شده و ناهماهنگی بوجود آمده می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

این به هم زدن هارمونی در زمینه های مختلفی که انسان در طبیعت دست میبرد ایجاد میشود. به عنوان مثال سنگ های ساختمانی که از دل کوه خارج می شوند، ابتدا در کارخانه سنگ بری برش بزرگ خورده و به صورت یک ورق اسلب در می آیند.

اما همین ورق اسلب هم با اینکه معمولا رنگ های زیادی  را در خود جای می دهد، باز هم دارای زیبایی خاصی هست که به علت زیبایی آن همان وجود هارمونی طبیعی است.

می دانیم که سنگ ها برای استفاده های مختلف حتما باید به قطعات کوچکتری تقسیم بندی شده و برش داده شوند.

 اما پس از برش خوردن از داخل اسلب؛ کار سورت کردن و یا دسته بندی رنگی سنگها کاری بسیار سخت، زمانبر و پرخطا است.

شرکت نگین ارم تولید کننده سنگ دهبید یک افتخار ملی در این زمینه به ثبت رسانده ،و آن اختراع دستگاهی به نام دستگاه سورت پلاس با استفاده از دانش روز می باشد.

 این گروه تولیدی معتبر که تولید سنگ دهبید شایان را از سال 1367 شروع کرد، با استفاده از بروز ترین تکنولوژی دنیا و متخصصان داخلی ، کیفیت و سرعت تولید را بشدت بالا برده و با بهره وری بالا موفق شده است سنگ دهبید را با مناسب ترین قیمت به بازار ارائه نماید.

این دستگاه توسط کارشناسان خبره و برنامه نویسان این شرکت در مدت بیش از 3 ساخته شده و فرآیند پیچیده و زمانبر سورت سنگ ها را کاملا با دقت بالا و سرعت مثال زدنی و به صورت کاملا مکانیزه انجام می دهد.

 این شرکت موفق شده گواهی ثبت اختراع را در سال 1394 برای این دستگاه پیشرفته با نام خود ثبت کند که نشان دهنده انحصاری بودن این دستگاه برای این شرکت معتبر می باشد.

ویژگی خاص عملکرد دستگاه سورت پلاس شرکت نگین ارم باعث میشود دسته بندی سنگ های ساختمانی با حفظ تفاوت های طبیعی انجام شود.

 و در پایان انجام نصب سنگ های یک پروژه ساختمانی، می توان به وضوح دید که همه سنگ های نصب شده در محیط با هم هماهنگی مناسبی دارند.

 این دستگاه که تولید آن یک افتخار ملی می باشد، اولین دستگاهی در دنیاست که سورت سنگ را با ایجاد هماهنگی 100 درصدی انجام می دهد.

گروه تولیدی معدنی نگین ارم، با بروز ترین امکانات و ماشین آلات اروپایی، سنگ ها را در ابعاد مختلف تولید کرده و با بالاترین دقت برش ها را انجام می دهد.

 این شرکت از کوچک ترین ابعاد تا سایز 220*320 به برش سنگ اقدام می نماید و هر گونه نیازی را به ویژه در صنعت ساختمان پوشش می دهد.

 در حقیقت این شرکت با توجه به امکانات سخت افزاری و تخصص کارکنان خود تولید سنگ بر اساس نیاز و سفارش مشتری به هر سایز و تعدادی را می تواند انجام دهد.

با مشاهده سایت گروه تولیدی معدنی نگین ارم  می توانید  تنوع محصولات این شرکت را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود و میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید مناسب ترین گزینه را برای خرید انتخاب فرمایید.

همچنین کارشناسان این گروه تولیدی از طریق شماره های زیر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

برای مشاهده آدرس  کارخانه سنگ دهبید –  معدن سنگ دهبید -  نمایشگاه شمس آباد -  دفتر مرکزی و نمایشگاه شریعتی  به سایت نگین ارم مراجعه کنید.

تلفن تهران: 1618

 تلفن شهرستان ها: 02122227899

 

https://negineram.com

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان