برای اولین بار در ایران

شرکت داتیس موفق به تولید فرهای ۷۸ لیتری شد

شرکت داتیس برای اولین بار در ایران موفق به تولید فرهای توکار با حجم ۷۸ لیتر شد.

شرکت داتیس موفق به تولید فرهای 78 لیتری شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، محمد گندمی مدیر عامل شرکت داتیس در توضیح دستاورد جدید این شرکت اعلام کرد: شرکت داتیس یکی از تولیدکنندگان فعال در صنعت لوازم آشپزخانه بوده که از زمان شروع فعالیت خود تاکنون توانسته است انواع مدل‌ها فرهای توکار برقی و فرهای برقی _گازی را در ایران تولید کند.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه داتیس همیشه سعی داشته است محصولات جدید خود را منطبق با نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی تولید کند، پس از تحقیقات میدانی و بازخوردهایی که از مشتریان سابق و فعلی این شرکت گرفته شد، مشخص شد بسیاری از دارندگان فرهای توکار در ایران نیازمند فرهایی هستند که حجم داخلی آنها بیشتر از حجم فرهای موجود در بازار باشد تا قابلیت پخت غذاهای خاص و پرحجم ایرانی و خارجی در آن امکان پذیر باشد.

مدیر عامل شرکت داتیس با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تولید کننده داخلی در ایران، موفق به تولید فرهای توکار 78 لیتری نشده است؛ ادامه داد: با اعتماد به توان طراحان و مهندسان داتیس برنامه ساخت فرهای توکار 78 لیتری داتیس در برنامه خط تولید این شرکت قرار گرفت و خوشبختانه پس از چند ماه تلاش مداوم و پیگیر مهندسان و کارگران داتیس این شرکت موفق شد برای اولین بار فرهای توکار با حجم 78 لیتر را در ایران تولید کند.

این تولیدکننده لوازم خانگی و آشپزخانه خاطر نشان کرد: ابتکاری که مهندسان این شرکت در طراحی فرهای جدید خود انجام داده اند این بوده است که بدون تغییر در ابعاد استاندارد خارجی فر (60*60)، توانسته اند در حدود 18 لیتر به حجم فرهای جدید این شرکت بیافزایند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با این ابتکار (ثابت نگاه داشته شدن ابعاد خارجی فر)، دیگر نیازی برای تغییر در جانمایی این فر ها و تغییر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌ها وجود ندارد و براحتی می‌توان فرهای 78 لیتری داتیس را جایگزین فرهای قبلی کرد.

مدیر عامل شرکت داتیس امکان پخت غذاهای جدید ایرانی و خارجی را از مزایای این افزایش حجم برشمرد و گفت: یکی از کارکردهای فرهای جدید داتیس امکان پخت غذاهایی سنتی ایرانی است که معمولاً در جشن‌ها و میهمانی‌های خانوادگی از آنها استفاده می‌شود و تا پیش از این امکان پخت آنها در فرهای با حجم کمتر از 78 لیتر وجود نداشت.

گندمی خاطر نشان کرد: در ایران فرهای توکار با توجه به ظاهر زیبای آنها مورد استقبال خانواده‌های ایرانی قرار گرفته اند و کم کم در حال جایگزین شدن با فرهای مبله هستند و سعی مجموعه داتیس بر این بوده است با توجه به ذائقه ایرانی، قابلیت فرهای مبله را به فرهای توکار خود اضافه کنند.

گفتنی است شرکت داتیس یکی از تولیدکنندگان داخلی فعال و نوآور در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است که محصولات این شرکت در بیشتر زمینه‌ها، قابلیت رقابت با رقبای خارجی خود را دارد. این شرکت از زمان شروع فعالیت خود در سال 87 تا کنون توانسته است در مدت کوتاهی بیش از 120 نوع محصول در زمینه لوازم آشپزخانه از جمله اجاق گاز رومیزی، فر توکار، مایکروفر، مایکروویو، هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی را تولید کند و نام خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان این عرصه در بازار لوازم خانگی ایران جا بیاندازد.

برای اطلاع بیشتر از لیست کامل محصولات این مجموعه می‌توانید از سایت اینترنتی این شرکت (سایت داتیس) بازدید کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان