زلزله موجب ترک خوردگی برخی منازل روستایی حمیران کنگ بندرلنگه شد

بندرعباس - ایرنا - زلزلزله به بزرگی ۴.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد سه شنبه در روستای حمیران بندرکنگ از توابع شهرستان بندرلنگه موجب ترک خوردگی برخی منازل و فرو ریختن یک دیوار شد.

زلزله موجب ترک خوردگی برخی منازل روستایی حمیران کنگ بندرلنگه شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: طبق گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران ، این زلزله ساعت 3 و 29 دقیقه و 1 ثانیه بامداد امروز (سه شنبه)دربندر کنگ در استان رخ داده است.

علیرضا صفا در گفت وگوبا ایرنا افزود: برآوردهای اولیه و بازدید های میدانی نشان می دهد به جز ترک خوردگی برخی خانه های مسکونی و ریزش یک دیوار در روستای حمیران ، خسارت های جانی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: البته  این زلزله در عمق 13 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و هنوز از خسارات احتمالی دیگر گزارشی تکمیل نشده است.

وی یاد آور شد: با توجه به زلزله خیز بودن هرمزگان، نیروهای امدادی استان همیشه به صورت آماده باش بوده و درجریان این زلزله به موقع حاضر شده و با توجه به اینکه زلزله خطی بوده و بیشتر بین بندرمعلم و حمیران رخ داده تا این لحظه مورد خاصی نداشتیم.
بندر کُنگ یکی از شهرهای تابعه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است. این شهر که در کرانه ساحل خلیج فارس واقع شده، یکی از بنادر تاریخی و تجاری استان هرمزگان و نیز یکی از قدیمی‌ترین بنادر ایران محسوب می‌شود.

6048

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان