نمازگزاران فلسطینی وبلاگ نویس سعودی را از مسجد الاقصی بیرون کردند

تهران- ایرنا- فعالان عرب زبان شبکه های اجتماعی دوشنبه شب تصاویری را به اشتراک گذاشتند که در آن یک وبلاگ نویس سعودی و حامی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که توسط نمازگزاران فلسطینی از داخل صحن مسجد الاقصی بیرون انداخته می شود.

نمازگزاران فلسطینی وبلاگ نویس سعودی را از مسجد الاقصی بیرون کردند

به گزارش پایگاه خبری "العربی الجدید" این وبلاگ نویس که "محمد سعود" نام دارد، در زمان حاضر در چارچوب سفر یک هیأت رسانه‌ای عرب در سرزمین‌های اشغالی بسر می‌برد.

این هیأت متشکل از گروهی از روزنامه نگاران و خبرنگاران و فعالانی از چهار کشور عربستان، امارات، بحرین و عراق است.

نمازگزاران فلسطینی با دادن شعارهای "ای انسان حقیری که به دنبال برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی هستی، "مردک برو تل آویو"، "ای انسان پست و حقیر برو با یهودیان باش" و "آشغال، از مسجد الاقصی برو بیرون" و "برو تو کنیست (یهودیان) نماز بخوان" از این وبلاگ نویس بگرمی استقبال کردند.

در همین حال "سندیکای روزنامه نگاران فلسطینی" سفر این هیأت برای برقراری ارتباط با رژیم صهیونستی را محکوم کرد و افزود: حضور روزنامه نگاران عرب در هر دیدار یا فعالیتی که منجر به ایجاد ارتباط با اشغالگران اسرائیلی شود در واقع خنجری در پشت سندیکای روزنامه نگاران فلسطینی است که هرگونه عادی سازی روابط با رژیم تل آویو را به رسمیت نمی‌شناسد.

شش روزنامه نگار از چهار کشور عربی که روابط دیپلماتیک با رژیم تل آویو ندارند، در روزهای گذشته و به دعوت وزارت امورخارجه دولت اشغالگر و دیدار با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم وارد تل آویو شده‌اند.

این افراد با هدف کسب اطلاع از مواضع سیاسی اسرائیل در منطقه و نیز مصاحبه با مسؤولان بلندپایه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، دیدار از مجسمه یادبود ماجرای هولوکاست و نیز ساختمان کنست (مجلس نمایندگان) به سرزمین‌های اشغالی رفته‌اند.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با تأیید دعوت از این روزنامه نگاران، اعلام کرد: برنامه سفر این روزنامه نگاران شامل موزه هولوکاست، اماکن مقدس در شهر قدس، "الناصره"، "حیفا" و "تل آویو" خواهد بود و این دیدار با هدف آشنایی نزدیک این افراد با اسرائیل صورت گرفته است.

سفر این چند روزنامه نگار عرب که خواستار برقراری روابط سیاسی با تل آویو هستند، همزمان با آن صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی با تخریب چندین منزل مسکونی در منطقه وادی الحمص در جنوب شرق قدس، اقدامات ضد بشری خود علیه فلسطینی‌ها را تشدید کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان