دستگیری موبایل قاپ‌های بازار تجریش

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: دو جوان که با سوءاستفاده از شلوغی بازار این منطقه از شهروندان سرقت می‌کردند به دام پلیس افتادند.

دستگیری موبایل قاپ‌های بازار تجریش

دستگیری موبایل قاپ‌های بازار تجریشبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجتبی سهرابی منش رئیس کلانتری 101 تجریش در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شدت گرفتن موبایل قاپی در محدوده تجریش و علی الخصوص بازار این محله، گشت‌های پلیسی محسوس و نا محسوس در نقاط آلوده فعال شدند.

وی ادامه داد: این گشت زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران در محدوده بازار تجریش به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با دو سرنشین مشکوک شدند در حالی که این افراد در حال زاغزنی شهروندان بودند.

وی افزود: همچنین پلاک موتورسیکلت به طور کامل پوشانده شده بود که بر این اساس، نیرو‌های گشتی وارد عمل شدند و متهمان را که پس از شنیدن دستور ایست متواری شده بودند، طی تعقیب و گریزی 10 دقیقه‌ای دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: از متهمان یک قبضه قمه به همراه دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد و در ادامه با بررسی سوابق شان مشخص شد هر دو نفر سابقه دار و معتاد به شیشه مخدر و هروئین هستند.

براساس این گزارش متهمان در کلانتری به 70 فقره موبایل قاپی اعتراف کرده اند و جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی اعزام شدند.

رئیس کلانتری 101 تجریش در انتها از شهروندان خواست در حوالی بازار و نیز به هنگام خرید مراقبت لازم را از گوشی‌های خود داشته باشند.

انتهای یپام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان