رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان؛

دستگیری سارق خودروهای محدوده شهرک گلستان

سرهنگ مرادی از دستگیری سارق سابقه دار در غرب تهران خبر داد.

دستگیری سارق خودروهای محدوده شهرک گلستان

دستگیری سارق خودروهای محدوده شهرک گلستانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اکبر مرادی رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان گفت: حدود ساعت پنج صبح امروز واحد گشت کلانتری حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود با فردی روبه‌ور شدند که از داخل پراید پیاده شده و با پیچ‌گوشتی در حال بازکردن در پراید دیگری بود.

به گفته سرهنگ مرادی مأموران به این فرد نزدیک شده که وی با رؤیت مأموران سوار بر خودرو شد و اقدام به فرار کرد.

او گفت: ماموران با توجه به مشهود بودن جرم مرتکب شده، از بلوار امیرکبیر در شهرک گلستان به تعقیب خودروی فرد پرداخته و در نهایت با شلیک چند تیر به صورت هوایی و به چهار لاستیک خودرو، این تعقیب و گریز در محدوده شهرک قدس قلعه حسن‌خان پایان یافت همچنین چهار لاستیک خودرو در جریان تعقیب و گریز ترکید.

رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان گفت: متهم 37 ساله است و دارای چندین فقره سرقت اماکن خصوصی است و از داخل خودروی پراید وی چهار دستگاه ضبط و پخش، 10 دستگیره برنجی ساختمان، 10 عدد فلش مموری و تعدادی کیف زنانه کشف شد.

سرهنگ اکبر مرادی با اعلام این خبر از شهروندان خواست از قراردادن اشیاء گران‌قیمت داخل خودرو جداً خودداری کنند و اگر ضبط خودرو دارای پنل است، شهروندان پنل را از خودرو خارج کنند.

رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان  تصریح کرد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت لوازم خودرو، خودرو را در مکان‌های دارای نور کافی پارک کنند همچنین داشبرد را خالی گذاشته و در آن را باز نگه دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان