جوادی: باید اجازه داد فکرهای جدید به کشتی بیایند/ امیدوارم دبیر به کشتی سروسامان بدهد

دارنده ۴ مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: من با رسول خادم و بعد از آن بنی تمیم همکاری کردم، حالا باید اجازه داد فکرهای جدید بیایند و ببینیم فدراسیون به چه شکل اداره خواهد شد.

جوادی: باید اجازه داد فکرهای جدید به کشتی بیایند/ امیدوارم دبیر به کشتی سروسامان بدهد

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به عدم احراز صلاحیت امیررضا خادم و عباس جدیدی برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: همه چیز عالی بود، دیگر بهتر از این نمی‌شد! نمی‌دانم اینها با کشتی و کشتی گیران بد هستند که این اتفاقات در انتخابات فدراسیون رقم خورد. چطور امیررضا خادم تا همین دو ماه پیش که معاون وزیر بود، صلاحیت انجام کار داشته، اما حالا صلاحیتش تایید نشد؟ اگر صلاحیت نداشته چرا کنار وزیر بوده و اگر صلاحیت دارد چرا برای کشتی تایید نشد؟ صلاحیت یکی را هم یک روز مانده به انتخابات دادند، درحالیکه طبق قانون آنها باید دو هفته پیش از مجمع این کار را انجام می‌دادند. همه اینها سوالات بزرگی را برای خانواده کشتی به وجود آورده که واقعا این چه انتخاباتی بود.

وی ادامه داد: امیررضا خادم آدم سالمی است و هم صادق. تجربه کاری و مدیریتی زیادی هم دارد و در این مملکت کار اجرایی کرده و قبلا نیز رئیس فدراسیون بوده است. واقعا چه ایرادی وجود داشت که او هم در انتخابات شرکت می‌کرد؟ این اتفاقات برای ما اصلا قابل قبول نبود. اینکه ماه‌ها کشتی با سرپرست اداره شود، سرپرستی که کلی عزل و نصب انجام دهد. چه کسی این اجازه را به سرپرست داده که پیش از انتخاب رئیس، این قدر تغییرات در کار ایجاد کند؟ حرف که زیاد است.

عضو سابق شورای فنی کشتی آزاد در مورد انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون تصریح کرد: درهرصورت او انتقاداتی از گذشته به رسول خادم داشت، حالا خودش مسئولیت را برعهده گرفته و امیدوار هستیم که به وضعیت امروز کشتی سروسامان بدهد. در این خصوص وعده و وعیدهایی هم داده، همه امید داریم که کشتی ما در دنیا موفق باشد و دبیر هم ورزش ملی ایران را در همین جهت قرار دهد. ما همه خوبِ کشتی را می خواهیم، اینکه در دنیا بدرخشیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

جوادی در پاسخ به این سوال که اگر از او برای عضویت در کمیته فنی دعوت شود، خواهد پذیرفت؟ گفت: نه نمی آیم. شاید آنها دعوت نکنند، اما به هرحال ما با رسول خادم و بعد از آن بنی تمیم همکاری کردیم، حالا باید اجازه داد فکرهای جدید بیایند و ببینیم فدراسیون به چه شکل اداره خواهد شد.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان