ظریف خطاب به دانشجویان بولیویایی: آینده شما هستید

تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در پیامی توییتری از دیدار خود با دانشجویان بولیویایی گفت.

ظریف خطاب به دانشجویان بولیویایی: آینده شما هستید

در توییت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آمده است: " به همرا همتای بولیویایی ام در نشستی دانشجویی در دانشگاه گابریل رِنِه مورِنو حضور یافتم. همانطور که به دانشجویانم در ایران می گویم به این دانشجویان هم گفتم: آینده شما هستید. به قدرت خودتان باور داشته باشید. لازم نیست از قدرتمندان پیروی کنید. شما می توانید با خودباوری و نوآوری پیشتاز باشید."

ظریف وزیر امور خارجه در ادامه سفر به آمریکای لاتین سه شنبه اول مرداد وارد سانتاکروز بولیوی شد. وی در ایستگاه پایانی سفر به سه کشور آمریکای لاتین به منظور دیدار و گفت و گو با مقام های بولیویایی ساعتی پیش با استقبال خانم کارمن آلمندراس معاون وزیر روابط خارجی بولیوی وارد فرودگاه شهر سانتاکروز این کشور شد.
وزیر امور خارجه ایران در این سفر با اوو مورالس رییس جمهوری بولیوی دیدار کرد. دیدار با دیه گو پاری وزیر روابط خارجی و دیگر مقام های بولیویایی از دیگر برنامه های ظریف در این سفر خواهد بود. 
پیگیری موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و دولت چندملیتی بولیوی و گفت و گو پیرامون مسایل منطقه ای و بین المللی از مهم ترین موضوعاتی است که در این سفر مطرح می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان