فوتبال جهان؛ مانه بازی جام خیریه را از دست می‌دهد

فوتبال جهان - مهاجم سنگالی سرخپوشان مرسی‌ساید بازی جام خیریه انگلیس را از دست خواهد داد.

فوتبال جهان؛ مانه بازی جام خیریه را از دست می‌دهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سادیو مانه که به تازگی با تیم ملی فوتبال سنگال به عنوان نایب‌قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا 2019 رسید، با هماهنگی با باشگاه لیورپول دو هفته در مرخصی خواهد و سپس در بازگشت از تعطیلات در تاریخ 5 آگوست - 14 مرداد - به تمرینات این تیم لیگ برتری اضافه خواهد شد. به این ترتیب این مهاجم سنگالی بازی جام خیریه انگلیس را که قرار است در تاریخ 4 آگوست - 13 مرداد - برگزار شود را از دست خواهد داد، دیداری که لیورپول باید به مصاف منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس برود.

مانه البته تنها غایب لیورپول برای بازی جام خیریه نیست و روبرتو فیرمینو و آلیسون بکر هم که هر دو تیم ملی برزیل را در مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2019 همراهی کردند و به عنوان قهرمانی هم رسیدند، نمی‌توانند سرخپوشان مرسی‌ساید را همراهی کنند. در سوی دیگر محمد صلاح هم که اخیراً تیم ملی فوتبال مصر را در جام ملت‌های آفریقا همراهی کرد، با کسب اجازه از باشگاه لیورپول دیرتر به جمع بندرنشینان ملحق خواهد شد.

سادیو مانه فصل گذشته 22 گل در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رساند و به همراه محمد صلاح، هم تیمی خود و پی‌یر امریک اوبامیانگ از آسنال به طور مشترک عنوان بهترین گلزن فصل 19-2018 لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد. او همچنین چهار گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و کمک شایانی به کسب ششمین عنوان قهرمانی لیورپول در این رقابت‌ها کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان