استاندار قم:

هدایت تحصیلی دانش آموزان با جدیت پیگیری شود

قم ـ ایرنا ـ استاندار قم گفت: ارتباط میان دانش آموزان و سازمان آموزش و پرورش پس از کنکور نباید قطع شود، بلکه هدایت تحصیلی دانش آموزان با جدیت پیگیری گردد.

هدایت تحصیلی دانش آموزان با جدیت پیگیری شود

بهرام سرمست عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم  افزود: دانش آموزان باید با توجه به نیاز جامعه، بازار کار و علاقه مندی خودشان، هدایت تحصیلی شده و ارتباط آنها با ممسئولان  مدارس ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید ارزیابی دقیقی از اینکه دانش آموزان استان قم با چه رتبه ای و در چه رشته هایی در دانشگاههای کشور پذیرفته شده اند، انجام شود، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان قمی در مراکز آموزش عالی کشور باید در همایشی مورد حمایت و تقدیر قرار بگیرند.

استاندار قم همچنین بر ضرورت آمادگی کامل برای سال آینده تحصیلی تأکید کرد و گفت: باید از هم اکنون اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای استقبال از ماه مهر انجام شود و مسئولان  امر پیش بینی های لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشند.

وی خواستار تشکیل کارگروه ویژه ای با مسئولیت فرماندار قم برای تأمین زمین های مورد نیاز آموزش و پرورش برای ساخت مدارس شد و گفت: این کارگروه باید هرچه سریعتر با حضور دستگاههای اجرایی ذیربط تشکیل شده و زمین هایی با کاربری آموزشی را در همه نقاط شهر به ویژه نقاط کم برخوردار از مراکز آموزشی تعیین کند.

سرمست بر ضرورت ادامه با انگیزه و با جدیت برنامه های اوقات فراغت تأکید کرد و گفت: همه نهادها و دستگاههای اجرایی باید در اجرای برنامه های اوقات فراغت همکاری و مشارکت داشته و آموزش و پرورش را کمک کنند.

وی در پایان تصریح کرد: باید گزارش جامعی از اقدامات و میزان تحقق برنامه های دستگاههای اجرایی در طرح اوقات فراغت تهیه شود تا  ارگان های موفق  موفق مورد تقدیر قرار گرفته و دستگاههایی که در اجرای برنامه ها خوب عمل نکردند، پاسخگو باشند.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری  برگزار شد.

8146/ 6133/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان