حمایت رئیس سازمان بسیج از همایش بزرگ حجاب و عفاف و اقدامات نیروی انتظامی

فارس نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات ناجا در راستای برنامه های عفاف و حجاب در جامعه حمایت می کند.

حمایت رئیس سازمان بسیج از همایش بزرگ حجاب و عفاف و اقدامات نیروی انتظامی

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی ضمن حمایت از اقدامات ناجا در حوزه عفاف و حجاب در جامعه، گفت: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و در عین حال تامین امنیت در کشور یکی از وظایف ناجا محسوب می‌شود و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا آغشته شده است، رعایت اصول و مبانی حجاب در جامعه، ضروری است.

وی با اشاره به اینکه زنان در دوران دفاع مقدس نقش زیادی ایفا نمودند، اظهار داشت: بحمدالله زنان جامعه ما زنانی مومن و محجبه هستند و همانطور که در دوران دفاع مقدس شاهد نقش آفرینی آنان بودیم، اکنون در دورانی که دشمن به دنبال جنگ نرم و کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی است، زنان با حجاب خود می توانند پاسخ محکمی به این اقدامات استکبار جهانی بدهند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: امیدوارم شرایطی در جامعه مهیا شود که مسئولان فرهنگی دغدغه موضوع حجاب را داشته باشند و در این زمینه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی روشنگری نمایند، چرا که دشمن از طریق همین فضاها در صدد زدودن غیرت دینی و اسلامی مردم ماست و باید با چنین تهاجم فرهنگی از سوی آنان مقابله کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بحمدالله در طول هفته عفاف و حجاب، برنامه های مختلفی ازسوی سازمان بسیج زنان در سراسر کشور به اجرا در آمد که بازتاب خوبی در میان هنرمندان و اندیشمندان داشت و رسانه ها به خوبی این موضوع را تحت پوشش خود قرار دادند و در صدد هستیم که برنامه های مرتبط با موضوع فرهنگ سازی حجاب را در جامعه گسترش دهیم.

وی با اشاره به اهداف تجمع بزرگ عفاف و حجاب در سراسر کشور که 21تیرماه برگزار شد، اذعان داشت: هدف از برگزاری این تجمعات، تعمیق گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و نمایش قدرت نرم انقلاب اسلامی است که نشان دهد پایه‌های دینی مردم بسیار قوی و حجاب و عفاف برای آن‌ها اهمیت دارد بنابراین مسئولان باید درباره تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف به وظایف خود عمل کنند.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی همواره در طول سالیان گذشته، حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته است و از سال های بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آنها قرار گرفته است و در این شرایط، وظیفه مسئولین فرهنگی کشورمان است که با اجرایی نمودن برنامه های مرتبط با موضوع عفاف و حجاب در جامعه، با این گونه اقدامات دشمن مقابله کند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان