دادگر: به زودی می‌توانیم در شهرستان‌ها لیگ تیراندازی را برگزار کنیم/ در اعزام‌ها محدودیت داریم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در طول ۲ سال گذشته مراکز استان‌های ما به سیستم‌های الکترونیکی مجهز شده‌اند و ما می‌توانیم به زودی در شهرستان‌ها هم لیگ را برگزار کنیم.

دادگر: به زودی می‌توانیم در شهرستان‌ها لیگ تیراندازی را برگزار کنیم/ در اعزام‌ها محدودیت داریم

علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه چقدر لیگ را برای تیم ملی پشتوانه می‌دانید، اظهار داشت: لیگ باعث پویایی همه فدراسیون‌ها می‌شود. 396 ورزشکار که در طول تاریخ لیگ تیراندازی ایران رکورد هست حضور داشتند. اغلب ملی‌پوشان ما در این لیگ حضور داشتند و خیلی از قهرمانان در جریان لیگ توسط گروه استعدادیابی شناسایی شدند.

وی درباره اینکه دور بعد اگر مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود، شهرستان‌ها این فرصت را خواهند داشت تا میزبان شوند، فکر می‌کنید این موضوع محقق شود، عنوان کرد: این کار سخت است اما غیرممکن نیست. در طول 2 سال گذشته مراکز استان‌های ما به سیستم‌های الکترونیکی مجهز شده‌اند و ما می‌توانیم به زودی در شهرستان‌ها هم لیگ را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره نتایج ملی‌پوشان تیراندازی در مسابقات یونیورسیاد و جوانان جهان، خاطرنشان کرد: در دوره قبل تیم دانشجویی ایران با 2 برابر ظرفیت این دوره اعزام شده بود، یازدهم شده بود در این دوره توانستند جایگاه نهم را در بین 200 کشور کسب کنند که این افتخار است و جای خوشحالی دارد که نخستین مدال کاروان را سجاد پورحسینی در تپانچه کسب کرد. تیم ملی ما با 2 طلا، 2 نقره و یک برنز برگشت و نقش اساسی در ارتقاء جایگاه ایران در جهان داشت.

دادگر گفت: در اعزام‌ها محدودیت داشتیم و مجبور بودیم از تعداد ورزشکاران بیشتر و مربیان کمتر استفاده کنیم. با توجه به شایستگی‌های مریم طالبی از او در تیم ملی استفاده کردیم. او هم وظایف سرپرستی و مربیگری را با هم انجام داد. او نقش بسیار اساسی در کاروان داشت. در مسابقات جوانان نیز نخستین مدال میکس را به دست آوردیم. این مدال‌ها ارزشمند است و امیدوارم ادامه پیدا کند.

وی درخصوص حضور در مسابقات جهانی ریو تاکید کرد: اردوی برون‌مرزی از سوی مربی برای این مسابقات پیشنهاد نشده اما تیم چند روز زودتر به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد تا بتوانند تمرین خوبی داشته باشند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان