کشف محموله ۲۱ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در هندیجان

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در در شهرستان هندیجان خبر داد.

کشف محموله 21 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در هندیجان

سردار "حیدر عباس زاده" در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس پیشگیری شهرستان هندیجان با رصد و کنترل دقیق خودروهای عبوری یکدستگاه تریلر کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیف شده 109 دستگاه ظرفشویی، 630 دستگاه چای ساز، 15 دستگاه لباسشویی، 30 دستگاه مایکروفر و پنج دستگاه یخچال دستگاه فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده اذعان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 21 میلیارد و 950 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این راستا یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شده، خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

6002

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان