امام جمعه پاوه: مخالف توسعه گردشگری نیستیم

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه پاوه با بیان اینکه مخالف توسعه گردشگری نیستیم، اظهار داست: مرمت قرآن‌های تاریخی دودان و توجه مدیرکل میراث فرهنگی استان به مقوله گردشگری مذهبی، بسیار ارزشمند است.

امام جمعه پاوه: مخالف توسعه گردشگری نیستیم

به گزارش ایرنا، ماموستا ملأ قادر قادری روز سه شنبه در آئین رونمایی از 2 قرآن تاریخی مرمت شده روستای دودان پاوه اظهار داشت: با توسعه گردشگری و برگزاری جشنواره‌ها مخالف نیستیم و خواستار این هستیم که این برنامه‌ها به نحو درست مدیریت شوند.

امام جمعه پاوه گفت: روستای دودان با سابقه بسیار کهن در گرایش به اسلام و وجود چهره‌های علمی و مذهبی متعدد در طول تاریخ از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی وجود نسخ تاریخی قرآنی با قدمت بسیار زیاد در این روستا را گواهی بر این مدعا عنوان کرد و گفت: اقدام اداره کل میراث فرهنگی در مرمت این قرآن‌های تاریخی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
امام جمعه پاوه ضمن تقدیر از کارشناسانی که در امر مرمت این قرآن‌ها همکاری کرده اند، اظهار داشت: بسیار جای خرسندی است که مدیرکل میراث فرهنگی به مقوله گردشگری مذهبی توجه می‌کند و امروز برای دومین بار است که در مدت مسئولیت خود برای یک برنامه قرآنی به پاوه سفر کرده است.
وی با تاکید بر اینکه امروز دنیای اسلام و ایران با یک جنگ بزرگ فرهنگی مواجه است، تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی از جمله میراث فرهنگی از جایگاه مهمی در این تقابل فرهنگی برخوردار هستند.
ماموستا قادری افزود: این دشمنی‌های با نظام در 40 سال گذشته به لطف نزدیکی با قرآن، استفاده از ظرفیت‌ها و آموزه‌های اسلام و با هدایت و درایت مقام معظم رهبری ناکام مانده است.
چهار نسخه قرآن تاریخی روستای دودان با 300 میلیون ریال هزینه توسط کارشناسان مرمت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرمت شده اند.

7447/8066

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان