جهانگیری:

محدودیت آب استان سمنان باید برطرف شود

معاون اول رئیس‌جمهور گفت:با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان سمنان برای نیل به توسعه باید مشکلات و مسایل استان از جمله مسأله محدویت آب با برنامه ریزی زمان بندی شده برطرف شود.

محدودیت آب استان سمنان باید برطرف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری امروز(دوشنبه) در دیدار با مجمع نمایندگان استان سمنان که با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و استاندار سمنان برگزار شد، تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان سمنان برای نیل به توسعه باید مشکلات و مسایل استان از جمله مسأله محدویت آب با برنامه ریزی زمان بندی شده برطرف شود.

وی با اشاره به ظرفیت های معدنی استان سمنان به ویژه در جنوب و شرق این استان، تصریح کرد: به طور طبیعی آن دسته از معادن که جذابیت اقتصادی بالایی داشته باشند با استقبال پیمانکاران مواجه خواهند شد و مسئولان استان هم باید با تأمین زیرساخت های لازم از محل عایدات استان از بهره برداری معادن فعال، پیمانکاران را به فعالیت در معادن کوچکتر استان نیز ترغیب کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بر لزوم تلاش مسئولان استان برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای اداره هر چه بهتر امور استان تأکید کرد.

استاندار و نمایندگان استان سمنان نیز در این جلسه به طرح مسایل و مشکلات استان به ویژه محدودیت های منابع استان، حل مشکلات برخی سدهای استان، ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه بهره برداری از ظرفیت های معدنی استان سمنان و تعریض و بهسازی جاده دامغان به یزد، کرمان و بندرعباس در کریدور شمال جنوب، پرداختند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان