روایت استاد ‌بیوتکنولوژی از مافیای واردات مواد غذایی در کشور/ فردی ‌۱۰ میلیون تن سویای تراریخته وارد کرد

گروه استان‌ها ـ استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی کشور با بیان اینکه مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می‌کند گفت: فردی هست که ۱۰ میلیون تن سویای تراریخته وارد کشور می‌کند و باید جلوی این کار گرفته شود.

روایت استاد ‌بیوتکنولوژی از مافیای واردات مواد غذایی در کشور/ فردی ‌10 میلیون تن سویای تراریخته وارد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی کرمی صبح امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان کرمان با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار داشت: بیش از 40 سال در حوزه سلامت به دنبال ریشه‌ها بودم.

وی با بیان اینکه اینکه بیماری در دنیا در حال افزایش است، گفت: متاسفانه بیماری‌هایی چون نازایی و سرطان در دنیا زیاد شده و استرس افزایش پیدا کرده است.

این استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی کشور با اشاره به اینکه تحصیلاتم را در آن‌طرف دنیا انجام دادم و چیزهایی از آنجا می‌دانم که دانستن آن بد نیست ادامه داد: ریشه بیماری‌ها در اختلال سبک زندگی است.

وی با بیان اینکه قرآن و ائمه اطهار سبک زندگی را به ما آموزش دادند و از این سبک باید استفاده کنیم تصریح کرد: دشمن 70 سال است که طب سنتی و سبک زندگی را از ما گرفته و داروهای شیمیایی را تحویل ما داده است.

کرمی با اشاره به اینکه معده مرکز بیماری‌هاست و استفاده نادرست از غذاهاست که بیماری‌ها را ایجاد می‌کند گفت: علت بیماری این است که در حدیث آمده تا گرسنه نشدی غذا نخور و البته هر چیزی را هم نخور.

وی با بیان اینکه استفاده نوشیدنی داغ در ظرف یکبارمصرف بیماری‌های سخت و نازایی برای انسان به‌وجود می‌آورد افزود: بعد ما همین کار را در هیئت‌های مذهبی که هدف نابودی دشمن است انجام می‌دهیم و انقلابی‌ها و مذهبی‌هایمان را به دست خودمان نابود می‌کنیم.

این چهره برجسته عرصه دفاع زیستی کشور با تاکید بر اینکه امروز وقت حرف زدن گذشته و باید عمل کنیم تصریح کرد: مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می‌کند و از روغن نباتی که می‌خوریم تا سایر موادی که مصرف می‌کنیم به سلامت ما ضربه می‌زند.

وی با بیان اینکه با تن سالم است که می‌توانیم به اسلام خدمت کنیم و با تن بیمار هیچ کار نمی‌توانیم انجام بدهیم و دشمن به دنبال همین است گفت: واردکننده 63 درصد خوراک دام کشور فقط یکنفر است.

کرمی با اشاره به اینکه در نان رضوی یک قطره روغن تراریخته نیست و در آستان قدس در حال تغییر و متحول شدن صنایع غذایی هستیم افزود: بیمارستان می‌سازیم و هر روز تعداد آن را اضافه می‌کنیم اما به ریشه فکر نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه سند 2030 سند نابودی سبک زندگی مردم ایران بود و دشمن به‌خوبی در حال تغییر سبک زندگی ماست عنوان کرد: فردی هست که 10 میلیون تن سویای تراریخته وارد کشور می‌کند و باید جلوی این کار گرفته شود.

این استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی با اشاره به اینکه سم و کود از محصولات کشاورزی باید کم شد و محصول ارگانیک مصرف کنیم افزود: مصرف غذای سالم باید در کشور فرهنگ‌سازی شود و اولویت امروز است.

تاکید امام جمعه کرمان بر ترویج عقلانیت و منطق در الگوی تغذیه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار پروفسور علی کرمی استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی و چهره برجسته عرصه دفاع زیستی کشور با وی با اشاره به اینکه بشر دورانی از زندگی خود را پشت سر می‌گذارد که الزاماتی دارد اظهار داشت: چقدر از این گذران زندگی با وحی مطابقت دارد یک سوال جدی است که باید از خود بپرسیم.

وی با بیان اینکه با ورود فضای مجازی به زندگی بشر دوران جدیدی روبه‌روی آدمی قرار گرفته است گفت: زندگی در این دوران و با شرایط موجود تهدیدات خاص خود را دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه بشر به هر دلیل با جهل و سهو و خطا دنبال این است که در جهت مصلحت خود حرکت کند تصریح کرد: نادانی و ناآگاهی از مشکلات بشر است.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را به گونه‌ای خلق کرده که جسم و روح آن ارتباط تنگاتنگ دارند و بر روی هم اثر می‌گذارند خاطرنشان کرد: ابن سینا طبیب حاذق ایرانی به ارتباط روح و جسم بشر پرداخته است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه جسم و روح انسان به هر دلیلی بیمار می‌شود و روح تاثیر زیادی بر جسم دارد گفت: طب سنتی باید در یک چارچوب قانونی و مدون جلو برود و احساسی نمی‌توانیم به نتیجه برسیم.

وی با بیان اینکه گرایش جامعه به سمت طب سنتی افزایش پیدا کرده است افزود: از اینکه این جهش آغاز شده که به سمت طب سنتی و سبک زندگی اسلامی برویم خوشحال هستم.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در چهله دوم انقلاب مسئولیت بسیار سنگین‌تری بر عهده داریم گفت: کارها باید ریشه‌ای اصلاح شود و کار ریشه‌ای نیازمند منطق و برنامه دقیق و مدون است.

وی با بیان اینکه بخشی از سبک زندگی اسلامی تغذیه است ادامه داد: باید مصرف غذای سالم که نیاز به فرماندهی مناسب دارد را با عقلانیت و منطق ترویج بدهیم.

ش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان