رستوران گردی در پاتایا

پاتایا یکی از پرهیاهو ترین شهرهای ساحلی کشور تایلند است که هر سال مسافران زیادی از سراسر جهان آن را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می کنند

بهترین رستوران های پاتایا

پاتایا یکی از پرهیاهو ترین شهرهای ساحلی کشور تایلند است که هر سال مسافران زیادی از سراسر جهان آن را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می کنند. علاوه بر آن عده زیادی خارجی در شهر ساکن شده اند و فرهنگشان هم تاثیر زیادی از کشورهای همسایه پذیرفته است. در کنار هم قرار گرفتن تمام این موارد همراه با گردشگران بسیاری که می خواهند در شهر غذا بخورند باعث شده هر غذایی که فکرش را بکنید در شهر پیدا شود. آن ها برای تمام سلیقه ها و بودجه ها فکری کرده اند و از غذاهای ارزان خیابانی گرفته تا فست فودهایی با پیتزاهای مختلف و  رستوران های لوکس 5 ستاره در شهر غذا سرو می کنند. پیشنهاد می کنیم حتما در طول اقامتتان سری هم به دنیای شکم گردی شهر بزنید. در ادامه با الی گشت همراه شوید تا برخی از بهترین رستوران های پاتایا را به شما معرفی کنیم.

راهنمای سفر به پاتایا

بهترین رستوران های پاتایا

بهترین رستوران های لوکس

رستوران کاپریس ؛ Caprice Restaurant

رستوران کاپریس در ریزورت مشهور ساحلی رویال کلیف (Royal Cliff Beach Resort) قرار گرفته و دقیقا بالای خلیج تایلند است. رستوران چندین جایزه برده و سال هاست که 5 ستاره دارد. محیط آن بسیار خاصب و دکورش چشم گیر است. با گرمی از مشتریان خود استقابل می کنند و سپس می توانید بین نشستن کنار استخر با چشم انداز اقیانوس یا داخل فضای زیبای یکی از بهترین رستوران های پاتایا هر کدام را دوست داشتید، انتخاب کنید. قیمت های منو از 850 بات برای 4 انتخاب (پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی) آغاز می شود و البته بسته به روز هفته و سفارش شما قیمت ها هم تغییر می کند.

در کل فضای رستوران اروپایی است و غذاهای دریایی و استیک های خوبی دارد.

اطلاعات بیشتر

آدرس: Pattaya City, Chon Buri, 20150, Thailand

شماره تماس: 6638250421+

ساعت کاری: هر روز 18:30 عصر تا 23:00 شب

رستوران کاپریس

ایندین بای نیچر ؛ Indian By Nature

ایندین بای نیچر رستورانی با مدیریت خانوادگی و البته با کیفیت بسیار بالا در قلب شهر است و براحتی در فهرست بهترین رستوران های پاتایا جای می گیرید. برتری آن نسبت به سایر رستوران های لوکس آن است که مجموعه ای از غذاهای هندی را سرو می کند برخی از آن ها کاملا سنتی و مختص هندوستان هستند و گروهی دیگر از غذاهاهم با سلیقه تایلندی ها و سمت و سوی غذاهای غربی تغییر داده شده اند. ایندین بای نیچر عضو Chaine des Rôtisseurs، یک سازمان بین المللی تاریخی است که برجسته ترین رستوران های پرطرفدار در جهان هم در آن عضوند. در کنار غذاهای لذیذ عنوان نوشیدنی های بسیار با کیفیت و خاص هم در این رستوران سرو می شوند.

در کل یکی از بهترین رستوران های پاتایا برای خوردن غذاهای آسیایی و هندی است و برای رژیم های مخصوص گیاهخواران، وگن ها، غذاهای حلال و بدون گلوتین هم گزینه هایی دارند.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 306/64-68, Thappraya Road ؛ Chateau Dale Plaza, Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 38 364 656

ساعت کاری: هر روز 17:00 عصر تا 23:00 شب

ایندین بای نیچر

رستوران کافه د آمیس ؛ Cafe des Amis Fine Dining

رستورانی مستقل و خانوادگی که از سال 2008 آغاز به کار کرده است.

در کل رستوران اروپتیی، فرانسوی و دریایی است و برای رژیم های مخصوص گیاهخواران، وگن ها و بدون گلوتین هم گزینه هایی دارند. معمولا برای غذای اصلی 5 یا 6 انتخاب دارید و گوشت ها از استرالیا، ایالات متحده آمریکا، ژاپن و نیوزلند وارد می شوند، ماهی آن نیز بسیار معروفند. اسنو فیش، انواع لابستر، اسکالوپ ها و فهرستی بسیار کامل برای نوشیدنی جزو برتری های این مورد از بهترین رستوران های پاتایا هستند.

هوای فضای باز و سرپوشیده آن هر دومطبوع  و فضایشان رمانتیک است. می توانید برای برگزاری جشم تولد، سالگرد ازدواج یا چنین دورهمی هایی از قبل با کارمندان رستوران هماهنگ کنید. در ضمن پوشیدن لباس های اسمارت کژوال و خود داری از پوشیدن صندل اجباری است.

اطلاعات بیشتر

آدرس: Thappraya road Soi 11, 391/6, Moo 10,, Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 84 026 4989

ساعت کاری: دوشنبه تا پنجشنه 17:30 عصر تا 22:30 شب

جمعه و شنبه 17:30 عصر تا 23:30 شب

رستوران کافه د آمیس

ماهارانی ؛‌ Maharani

جواهری در میان رستوران های هندی جهان و یکی از بهترین رستوران های پاتایا. این جا بتازگی بروز رسانی شده است در حال حاضر انواع غذاهای هندی که هر کدام متعلق به منطقه خاصی هستند را سرو می کند. در حین خوردن غذاهای خوشمزه منظره زیبای خلیج تایلند را در پیش روی خود دارید. سرآشپز ماهر آشپزخانه غذاهای خلاقانه ای با الهام از عطر و طعم تایلند هم به آن ها اضافه می کند.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 353 Phra Tamnuk Road ؛ (part of the Royal Cliff Hotels Group), Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 38 250 421

ساعت کاری: سشنبه تا یکشنبه 11:00 صبح تا 14:30 عصر

و  18:00 عصر تا 23:00 شب

یکی از بهترین رستوران های پاتایا

بهترین رستوران های محلی

رستوران بیسترو ؛ The Bistro

این جا دیگر خبر از سرویس های لوکس و شیک و برگزاری مهمانی و تولد نیست ولی می توانید با قیمت هایی مناسبی تر انواع غذاهایی که با مواد اولیه تازه تهیه شده اند را نوش جان کنید. غذاهای آن ترکیبی از کشورهای ایتالیا، سوئیس، اروپا، آسیا، تایلند و اروپای مرکزی هستند. برای رژیم های مخصوص گیاهخواران، وگن ها و بدون گلوتین هم گزینه هایی دارند.

این رستوران خانگی فضای باز و سرپوشیده برای نشستن، دلیوری و بیرون بر دارد و استفاده از اینترنت بیسیم نیز داخلش رایگان است.

اطلاعات بیشتر

آدرس: Soi 13/1 Soi Yamato, Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 33 045 360

ساعت کاری: یکشنبه 14:00 عصر تا 23:45 شب

دوشنبه تا شنبه  10:00 صبح تا 23:45 شب

رستوران بیسترو

رستوران گیاهخواری 5 ستاره جی ؛  Five Star J Vegetarian Restaurant

در این رستوران غذاهای آسیایی و سالم که همه شان کاملا گیاهی هستند آماده می شوند و برای گیاهخواران یا تنوع گزینه بسیار مناسبی در میان بهترین رستوران های پاتایا است. دسترسی به داخل آن با ویلچر امکان پذیر است و دارای اینترنت بی سیم رایگان، دلیوری و امکان رزرو از قبل هستند.

آن ها غذاهای بسیار خاصی مانند پیتزای گیاهان دریایی ایتالیایی اصل، ریزوتو همراه با قارچ و زعفران سرو می کنند. استفاده از شکر ای را متوقف کرده اند و به جایش از شکر قهوه ای استفاده می کنند. برای سرخ کردنی ها از روغن نارگیل و در سالادها از روغن زیتون اصل ایتالیا استفاده می شود. در کل شعار اصلیشان اهمیت غذای سالم است.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 313/37 South Pattaya Road ؛ Corner 3rd Road, Pattaya 20260, Thailand

شماره تماس: +66 97 235 4209

ساعت کاری: هر روز از 11:00 صبح تا 23:00 شب

رستوران گیاهخواری 5 ستاره جی

لانگ بیسترو ؛ Laong’s Bistro

رستورانی که تخصصش غذاهای تایلندی و دریایی است و برای گیاهخواران نیز گزینه های متعددی دارد. کیفیت سرویس دهی آن بالا بوده و گارسن های مودبی دارد.  اکثر افرادی که یکبار به آن رفتند همیشه لانگ بیسترو را به همه پیشنهاد می کنند.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 350/77 Moo 12, Jomtien 2nd Road, Jomtien Beach, Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 83 792 2379

ساعت کاری: هر روز از 13:00 ظهر تا 23:00 شب

لانگ بیسترو

کافه جاسمین ؛ Jasmin’s cafe

اگر هتلی که در آن اقامت دارید صبحانه سرو نمی کند و در همین نزدیکی است کافه جاسمین انتخاب خوب و اقتصادیی برای خوردن صبحانه و انواع غذاهای آسیایی و تایلندی است. فضای این مورد از بهترین رستوران های تایلند بسیارخودمانی و دلچسب است و برای خوردن غذای اصلی، میان وعده، انواع دسر و حتی انواع غذاهای گیاهی انتخابی بسیار مناسب است.

هنگامه نشستن در کافه می توانید از اینترنت بی سیم رایگان هم استفاده کنید. امکان انختاب میز در فضای داخل سالن یا بیرون هم وجود دارد. اگر نمی خواهید معطل شوید هم بهتر است از قبل جای خود را رزرو کنید. کارمندانش هم بسیار مودب و خوش برخورد هستند.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 137/8 Moo 9, Pattaya klang road Nongprue, Banglamung, Pattaya 20150 Thailand

شماره تماس: +66 81 429 8409

ساعت کاری: هر روز از 8:30 صبح تا 22:00 شب

کافه جاسمین

بهترین رستوران ها با قیمت متوسط

باغ، کافه و رستوران در آوانی ؛ Garden Cafe Restaurant at Avani Pattaya

رستورانی اروپایی، آسیایی و تایلندی که هر چه بخواهید داخلش پیدا می شود. برای تمام وعده های غذایی اننتخاب زیادی از میان انواع گوشت، پنیز، سرخ کردنی ها و … پیش روی خود خواهید داشت که می توانید بین بوفه یا انتخاب از منو یکی را انتخاب کنید.  غذاهای مخصوصی گیاهخواران، وگن ها و فاقد گلوتن هم داخل مجموعه سرو می شود.

امکان ورود ویلچر به آسانی وجود دارد و استفاده از اینترنت بی سیم رایگان است. می توانید در فضای باز بنشینید و با خیال راحت هرچه می خواهید نوش جان کنید.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 218/2-4 Moo 10 Beach Road, Pattaya 20260, Thailand

شماره تماس: +66 38 412 120

ساعت کاری: هر روز از 6:00 صبح تا 23:00 شب

بهترین رستوران های پاتایا با قیمت متوسط

کاروان ؛ Caravan

رستورانی برای خوردن غذاهای اروپایی، روسی و ازبکی در پاتایا!  در این مورد از بهترین رستوران های پاتایا انواع غذاهای بین المللی، ازبکی، قزاقی، اوکراینی و روسی بشکل یک کاروانسرای سنتی سرو می شود. مسافران می توانند در فضای راحت و دلچسبش استراحت کنند و غذا بخورند.

داخل رستوران غذاهای حلال، مخصوص گیاه خواران و فاقد گلوتن آماده می شود. هنگام استراحت در آن می توانید از اینترنت بی سیم رایگان هم استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 464/29 Moo 9, Pattaya Sai 2 Rd., Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 91 730 5005

ساعت کاری: هر روز از 13:00 ظهر تا 23:30 شب

کاروان

فت بلی پاتایا ؛ Fat Belly Pattaya

این جا یک کافه رستوران است که انواع غذاهای اروپایی و تایلندی را سرو می کند و می توانید برای خوردن تمامی وعده های غذایی به آن مراجعه کنید. سرویس آن بسیار با کیفیت است و بهداشت کاملا رعایت می شود. تنوع غذایی آن بسیار بالاست و البته غذاهای دریایی با کیفیتی هم دارد.

اگر فرصت رفتن به رستوران را نداشته باشید هم دلیوری با قیمت نسبتا مناسبی هرجا که بخواهید غذاهایتان را برایتان می آورد. پرسنل آن بسیار خوش برخورد هستند و با لبخند روی لبهایشان به شما کمک می کنند.

اطلاعات بیشتر

آدرس: Naklua 16 Alley, Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 38 225 322

ساعت کاری: پنجشنبه تا سشنبه از 11:00 صبح تا 23:00 شب

فت بلی پاتایا

ایملی گریل ؛ Imli Grill

ایملی گریل انواع غذاهای کبابی هندی را سرو می کند و گزینه های زیادی هم برای گیاهخواران دارد. بریانی آن ها هم طرفداران زیادی دارد. میانگین قیمتشان بین 4 تا 6 یورو است و البته غذاهای خلل هم دارد. اگر خواستید آخر و شب شام بخورد بیشتر بهترین رستوران های پاتایا بسته هستند و می توانید این جا را انتخاب کنید که تا 4 صبح باز است.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 86, Moo 10, Pattayasainueang Road, Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 94 848 0726

ساعت کاری: پنجشنبه تا سشنبه از 12:00 ظهر تا 4:00 صبح

ایملی گریل

پیتزا برونیکس ؛ BRONX PIZZA

انواع پیتزاهای خوشمزه هرجای دنیا که باشید غذایی اقتصادی و دوست داشتنی است. این رستوران انواع پیتزاهای آمریکایی را سرو می کند و حال و هوایی کاملا فست فودی دارد. همه برای خوردن یک غذای سریع و ارزان به اینجا می آیند که البته دلیوری هم دارند و می توانیدد از هتل یا هرجا که هستید پیتزای مورد علاقه تان را سفارش دهید.

البته سرشان شلوغ است و ممکن است آماده شدن غذا حدود نیم ساعت طول بکشد. قیمت های آنان بین 2 تا 3 یورو بوده و برای خوردن یک وعده خوشمزه در آخرین ساعت شب انتخاب بسیار مناسبی هستند.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 317 Soi Lengkee ؛ Retox Beer Garden, Pattaya 20150, Thailand

شماره تماس: +66 80 041 8560

ساعت کاری: چهارشنبه تا دوشنبه ساعت 16:00 عصر تا 2:45 بامداد

اگر تا به حال این رستوران ها را امتحان کرده اید یا پیشنهاد دیگری برای فهرست بهترین رستوران های پاتایا دارید نظراتتان را در پیام ها با ما در میان بگذارید.

منبع: tripadvisor.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان