فوت ۴ نفر بر اثر آتش‌سوزی در سفره‌خانه سنتی تهران

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از جان باختن ۴ نفر بر اثر وقوع حریق دریک سفره خانه واقع در خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز خبر داد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از جان باختن ۴ نفر بر اثر وقوع حریق دریک سفره خانه واقع در خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: یک فقره حریق دریک سفره خانه سنتی واقع در خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز اتفاق افتاده است.

عشق به قلیان ۴ نفر را در سفره خانه به کُشتن داد

وی ادامه داد: در این آتش سوزی که ساعت یک بامداد امروز اتفاق افتاد چهار نفر در محل بعلت سوختگی شدید جان باختند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این چهار نفر شامل سه آقا و یک خانم بودند که دو نفر از آنان مادر و پسر بودند.

سرهنگ موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: همچنین یک نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شده که وضعیت مناسبی ندارد.

عشق به قلیان ۴ نفر را در سفره خانه به کُشتن داد

وی تاکید کرد: همه جانباختگان و همچنین یک مصدوم این حادثه کارگر بودند که لحظه حریق خواب بودند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ یادآور شد: برابر بررسی های اولیه توسط عوامل آتش نشانی علت حریق اتصال کابل کولر گازی بوده است.

اعلام جزییات حریق در قهوه‌خانه سنتی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزییات حریق در یک قهوه‌خانه سنتی را اعلام کرد.

جلال ملکی، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک قهوه خانه سنتی در بلوار کشاورز حدفاصل بین خیابان ۱۶ آذر و خیابان کارگر به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود که در طبقه منفی یک آن به وسعت ۱۵۰ متر با کاربری قهوه خانه سنتی حریق ایجاد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش طبقه همکف و بخشی از راهروها و ورودی طبقه همکف که واحدی با کاربری انتشاراتی بود را فرا گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه طبقات بالایی نیز مسکونی اما خالی از سکنه بود، تصریح کرد: آتش به سرعت در حال گسترش بود و در همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان دو نفر از ساختمان خارج شدند و اعلام کردند که افراد دیگری در همان طبقه منفی یک حضور دارند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در همان وضعیت تا ایمن که آتش از پله ها زبانه می کشید خود را به طبقه منفی یک رساندند و همزمان با خاموش کردن آتش مشغول جستجو شدند. آتش نشانان چند نفر را در همان وضعیت حریق پیدا کردند.

وی ادامه داد: یک نفر از این افراد که وضعیت بسیار وخیمی داشت و علائم حیاتی نیز نداشت با عملیات احیای قلبی آتش نشانان مجددا احیا شد. آتش نشانان این فرد را که یک مرد جوان بود به سرعت خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی تصریح کرد: ۴ نفر دیگر شامل ۳ مرد و یک زن نیز در این زیرزمین بودند که با تایید عوامل اورژانس متأسفانه جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش توسط سایر گروهها خاموش شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان