ماجرای دیدار قالیباف با احمدی‎نژاد چه بود؟

یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد می‎گوید: آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفته و با هم ملاقات کرده‌اند و آن چیزی که درباره علت این ملاقات و بیماری آقای احمدی‎نژاد گفته شده، صحت ندارد.

 یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد می‎گوید: آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفته و با هم ملاقات کرده‌اند و آن چیزی که درباره علت این ملاقات و بیماری آقای احمدی‎نژاد گفته شده، صحت ندارد.

یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسبق که نخواست نامش فاش شود، درباره دیدار احمدی‎نژاد و محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران می‌گوید: آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفتند و با ایشان ملاقات کردند. دلیلش را نمی‎دانم، اما این که علت این ملاقات، بیماری آقای احمدی‌نژاد اعلام شده، صحت ندارد.

دیدار قالیباف با احمدی‎نژاد تائید شد

او همچنین اضافه می‎کند: افرادی که درباره این دیدار صحبت و اطلاع‌رسانی کردند، افراد غیرمسئول و از نزدیکان آقای قالیباف هستند.

این منبع آگاه در ادامه می‎گوید: اصل این جلسه که اعلام شده‎ است، خبر کذبی نیست و صحت دارد، اما خبرها درباره محتوای جلسه کذب است.

در همین حال، علی‌اکبر جوانفکر، مشاور احمدی‌نژاد به ایرناپلاس در این باره می‌گوید که از این دیدار خبر ندارد.

روز گذشته وحید یامین‎پور، مجری صداوسیما که به جبهه پایداری گرایش دارد، در توییتی از دیدار احمدی‎نژاد و قالیباف خبر داد و این دیدار را سازنده و روبه‌جلو عنوان کرد.

به دنبال انتشار این خبر، محسن پیرهادی، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از نزدیکان قالیباف در صفحه توییتر خود نوشت که خبر دیدار آقایان قالیباف و احمدی‎نژاد مربوط به اواخر فروردین‌ماه است. پیرهادی علت این دیدار را عدم حضور احمدی‎نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیماری احمدی‎نژاد عنوان کرده‎ است.

او همچنین نوشته که همه چیز در دنیا سیاست‌بازی، انتخابات و حاشیه نیست. این در حالی است که برخی ملاقات احمدی‎نژاد و قالیباف را به‌احتمال حمایت احمدی‎نژاد از لیست انتخاباتی قالیباف در انتخابات مجلس، مربوط دانستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان