تفاوت های درب ضد سرقت ترک و چینی

درب های ضد سرقت با بهره گیری از قفل های گاوصندوقی ضریب ایمنی خانه را بسیار بالا می برند و با تکنولوژی هایی که در ساخت آنها استفاده می شود، علاوه بر زیبایی و استحکام، مانع ورود سارقان به خانه شما خواهند شد.

درب های ضد سرقت با بهره گیری از قفل های گاوصندوقی ضریب ایمنی خانه را بسیار بالا می برند و با تکنولوژی هایی که در ساخت آنها استفاده می شود، علاوه بر زیبایی و استحکام، مانع ورود سارقان به خانه شما خواهند شد. در ایران عموما درب های ضد سرقت موجود در بازار از سه کشور ایران، ترکیه و چین تامین می شوند و به دلیل شباهت های درب ضد سرقت ترک و درب های ضد سرقت ایرانی، این دو را در یک دسته بندی قرار می دهیم و در این نوشته به بررسی تفاوت های درب هاص ضد سرقت ترک و چینی خواهیم پرداخت. در ادامه ی این نوشته با ما همراه باشید.

درب های ضد سرقت

کیفیت ساخت درب های ضد سرقت ترک و چینی

در بازار ایران اجناس چینی عموما به کیفیت پایین و قیمت ارزان معروف هستند. باید اعتراف کرد که به طور کلی درب های ضد سرقت چینی هم از این موضوع مستثنی نیستد و با توجه به هزینه ای که مشتری باید برای آنها پرداخت کند، کیفیت قابل قبولی ندارند. اما در میان درب های ضد سرقت چینی مانند سایر کالاهای چینی در بازار ایران، محصولاتی بسیار با کیفیت هم پیدا خواهید کرد. برخی از درب های ضد سرقت ساخت کشور چین گاها از نمونه های ایرانی و ترکی بسیار با کیفیت تر بوده و حتی قیمت بیشتری هم دارند.

درب ضد سرقت ترک اما عموما کیفیتی مطلوب و قابل قبول دارد و با وجود اینکه شاید مبلغ بیشتری باید برای آن هزینه کنید اما مطلوب تر بوده و رضایت بیشتری به شما خواهد دارد. تولیدات سطح کیفی اکونومی در درب های ضد سرقت ترک و ایرانی و چینی به طور کلی تفاوت فاحشی ندارند اما تفاوت در نمونه های لوکس بسیار زیاد است و درب های ساخت کشور ترکیه با اختلاف جلو هستند.

درب ضد سرقت ترک

تفاوت های ظاهری درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت ترک و ساخت کشور چین از لحاظ ظاهری تفاوت های قابل توجهی دارند. در این قسمت به بررسی یک به یک تفاوت های این دو درب ضد سرقت خواهیم پرداخت.

چهارچوب درب ضد سرقت

چهارچوب درب های ضد سرقت ترک عموما شلوغ تر و غیر مسطح تر از درب های ضد سرقت چینی است. درب های ترک به طور کلی طراحی پیچیده تر و زیباتری دارند و لوکس تر به نظر می رسند در حالیکه درب های چینی مینیمال تر و سطحی تر هستند.

چارچوب درب ضد سرقت

لولای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت ترک عموما لولاهای قابل مشاهده دارند در حالیکه لولای درب های چینی مخفی است. این موضوع در مینیمال شدن طراحی درب های ضد سرقت چینی بسیار تاثیر گذار است و البته نصب آنها را بسیار آسان تر می کند. لولای درب های ضد سرقت ترک از داخل قابل مشاهده است و نصب این درب ها عموما دو تا سه ساعت زمان می برد.

قیمت درب های ضد سرقت

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم قیمت درب های ضد سرقت چینی از نمونه های ایرانی و ترک کم تر است و عموما درب ترک نسبت به سایر درب ها گران تر خواهد بود. اگرچه نمونه درب های چینی که روکس HDF دارند قیمت گران تری دارند و گاهی از درب های ترک و ایرانی هم هزینه بیشتری باید برای آنها پرداخت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان