بعد از یک سال درس و امتحان کجا برویم؟

امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، امتحان نهایی، کنکورهای آزمایشی و کنکور اسم‌هایی‌ هستند که دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های‌شان را به یاد یک سال زحمت و تلاش می‌اندازد.

اتاقک اجاره ویلا

بعد از تمام شدن سال تحصیلی و امتحان‌های آخر سال یک مسافرت خانوادگی، دوستانه و یا انفرادی می‌تواند خستگی این سعی و تلاش را از بین ببرد و نشاط و شادابی را به آن‌ها ببخشد. در این هنگام چگونگی برنامه‌ریزی برای سفر از خود مسافرت مهم‌تر است. مطمئنا اگر شما هم یکی از افرادی باشید که قصد دارند بعد از تمام شدن یک سال تحصیلی به سفر بروند دوست ندارید سفری کسل‌کننده و یکنواخت را تجربه کنید و مشتاق‌ هستید که تجربه‌ای نو و ماندگار به دست آورید. از نظر شما بهترین مقصدها برای تجربه سفری به‌یادماندنی و پرهیجان کدام شهرها و منطقه‌ها هستند؟

بزن بریم جزیره هرمز

جزیره هرمز یکی از مقصدهای گردشگری است که طرفداران زیادی دارد و علت آن داشتن جاذبه‌ها و منطره‌های مرموز و عجیب است. خاک این جزیره سرخ‌رنگ است و حتی در بعضی از قسمت‌های آن آب دریا نیز رنگ قرمزی دارد. با اجاره یک اقامتگاه بوم گردی در جزیره هرمز می‌توان به سرزمین هفتاد رنگ خلیج فارس رفت و لحظه‌های نابی را تجربه کرد که تا سال‌های طولانی خاطرات آن در ذهن باقی بماند. هنگام سفر به جزیره هرمز بازدید از دره مجسمه‌ها، فرش خاکی جهان، قلعه پرتغالی‌ها و موزه دکتر نادعلیان را فراموش نکرد.

کاشان، شهر خانه‌های تاریخی و سفری به‌یاد‌ماندنی

قدم زدن در خانه‌های تاریخی‌ای که مربوط به دورانی‌ است که هیچ‌کدام از ما وجود نداشتیم اما نسل‌های پیش از ما آنجا زندگی می‌کردند و هنوز رد پایی از آداب‌و‌رسومشان دیده می‌شود حال‌و‌هوای جالبی دارد. در خانه‌های تاریخی کاشان هنر، خلاقیت، ظرافت و دانش دیده می‌شود. می‌توان به‌راحتی و بعد از اجاره ویلا در کاشان برنامه‌ریزی کرد و از خانه‌های تاریخی این شهر دوست‌داشتنی بازدید کرد. البته این شهر به غیر از خانه‌های تاریخی بناها و آثار باستانی دیگری هم دارد که برخی از آن‌ها بیش از هزاران سال قدمت دارند.

تابستان و دریا و تفریحات آبی

در گرمای تابستان کجا بهتر از لب ساحل، جنگل و رودخانه؟ بعد از یک سال تلاش، خستگی درس و امتحان وقت تفریح رسیده است. این روزها در بیشتر پلاژهای ساحلی دریای خزر تفریحات آبی زیادی وجود دارد و می‌توان ساعت‌ها بدون اینکه گذر زمان را حس کرد به تفریح و ورزش مشغول شد. تصور کنید امکان یک سفر تفریحی را با کمی هیجان، ترس و همین طور گشت‌و‌گذار در فضاهای تاریخی را همزمان با هم دارید. به کدام شهر سفر می‌کنید؟ خیلی راحت می‌توان با اجاره ویلا در نوشهر از تفریحات و ورزش‌های ساحلی دریای خزر استفاده کرد و سری هم به تالاب وهم‌آلود ارواح زد.

روستای کندلوس هم که بیش از چهار سال قدمت دارد یکی از مکان‌های تاریخی است که می‌توان با دیدنش در تاریخ سفر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان