سرمربی الاتحاد: در بهترین شرایط به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم

سرمربی الاتحاد عربستان از آمادگی بالای تیمش قبل از دیدار برابر ذوب‌آهن سخن به میان آورد.

سرمربی الاتحاد: در بهترین شرایط به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت 360، الاتحاد عربستان در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا در امارات به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. خوسه لوئیس سیرا، سرمربی شیلیایی الاتحاد در نشست خبری قبل از بازی گفت: بی صبرانه در  انتظار این دیدار و آغاز فصل جدید هستیم. اردوی تابستانی بسیار خوبی را در انگلیس برگزار کردیم و چند دیدار دوستانه بسیار خوب داشتیم.

او ادامه داد: بعضی بر این باور هستند که برگزاری شش دیدار دوستانه در آگوست، تیم را خسته کرده اما من چنین نظری ندارم بلکه باعث شده تا آمادگی ما بیشتر شود و در بهترین حالت به مصاف حریف برویم. در دیدارهای دوستانه عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم و امیدوارم که نتیجه آن را ببینیم.

سرمربی الاتحاد درباره چهار بازیکن خارجی تیمش گفت: لوئیس خیمنس، کارلوس ویلانوا، ایمیلیانو و رومارینیو چهار بازیکن هستند که همه آنها از بازیکنان کلیدی تیم ما هستند. خوشبختانه تیم بازیکنان خارجی خوبی دارد و انتخاب آنها سخت بود.

سیرا در پایان گفت: برای پیروزی در این دیدار به میدان می‌رویم و امیدواریم که بتوانیم به دور بعد راه پیدا کنیم. تیم در شرایط خوبی است و آماده بازی هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان