تهران میزبان نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از ۲۴ الی ۲۷ مرداد ماه میزبان نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان است که در آن هر چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزادان و کودکان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

تهران میزبان نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از 24 الی 27 مرداد ماه میزبان نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان است که در آن هر چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزادان و کودکان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک؛در این نمایشگاه شرکت های مختلف تولیدی، خدماتی و صنایع وابسته داخلی و خارجی، جدید ترین و نوین ترین کالاها، تولیدات و دستاوردهای این حوزه را طی چهار روز ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

در دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک که در سالن های(5،6) نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی مادر،نوزاد و کودک گفت: امروزه نوزادان و کودکان سرمایه‌های معنوی، معماران سازندگی، مولدان مایحتاج زندگی و آموزندگان دانش و پژوهش آیندة جامعه و کشور هستند و لذا مراقبت در تربیت، سلامت، رشد و تکامل فکری، ایمنی آنها امری ضروری و حیاتی است

محتشم امیری اضافه کرد:یکی از فرصت های بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانایی‌ها و قابلیت‌های واحدهای تولیدی،تجاری و خدماتی،حضور در نمایشگاهها است و حضور در نمایشگاه باعث می‌شود تا توانمندی بنگاه‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته شده و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم گردد.

وی افزود: بر این اساس دهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودکMBC 2019 " در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود تا فعالان و صاحب‌نظران این حوزه در محیطی تجاری و تخصصی گردهم آمده و با یکدیگر به تبادل تجارت و دانش بپردازند.
 

در دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک؛کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک، کالسکه و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد ،نشریات، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و  انواع اسباب بازی ها ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه ، مهمترین اهداف برگزاری" دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.
 

در این نمایشگاه همچنین گروه های مردم نهاد( (NGOو سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و کلیه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور دارند.

برپائی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادان ، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان ؛ از دیگر برنامه های دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک خواهد بود.
 

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن02188653372 ستاد برگزار نمایشگاه تماس بگیرند و یا به سایت اینترنتی miladfair.com مراجعه کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان