مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۸ تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت انتخاب رشته در کنکور ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد تمدید شد و این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت انتخاب رشته در کنکور ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد تمدید شد و این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

حسین توکلی اظهار داشت: به منظور ارائه تسهیلات لازم برای داوطلبانی که بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه سراسری مجاز به انتخاب رشته هستند و تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند و با توجه به انتشار سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته در امروز ۲۴ مردادماه، مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۸ تمدید شد.

وی افزود: فرصت انتخاب رشته در کنکور ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد تمدید شد و این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

توکلی خاطرنشان کرد: سری دوم اصلاحات و رشته های جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۸ عصر امروز پنجشنبه ۲۴ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی افزود: داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند می توانند با توجه اصلاحات جدید انتخاب رشته خود را انجام دهند و همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، می توانند فرم انتخاب رشته خود را تا ۲۶ مردادماه ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: از تعداد ۸۳۲ هزار و ۲۸۹ نفر مجاز به انتخاب رشته، تا ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸ تعداد ۲۳۹ هزار و ۲۳۵ نفر معادل ۳۳ درصد داوطلبان مجاز، نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان تا ۱۵۰ کدرشته می توانند در فرم انتخاب رشته خود انتخاب کنند و همچنین برای انتخاب رشته خود به اصلاحاتی که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است توجه کنند. داوطلب پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی کنکور ۹۸ یک شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید دریافت می کند که لازم است آن را نزد خود نگهداری کند.

 آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه با حضور بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب برگزار شد و پس از انتشار کارنامه در ۱۵ مردادماه بیش از ۸۳۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان