شکست یک‌نیمه‌ای ذوب‌آهن برابر الاتحاد

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست نماینده ایران خاتمه یافت.

به گزارش ایسنا، نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و الاتحاد از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

ذوب آهن بر خلاف بازی رفت که دو بر یک شکست خورده بود، این بازی را تهاجمی آغاز کرد و از همان ابتدا با نفرات زیاد فشار زیادی به تیم حریف وارد کرد. 20 دقیقه ابتدایی بازی به همین منوال گذشت اما فشار همه‌جانبه سبزپوشان منجر به ایجاد موقعیت گل خطرناک نشد. از طرفی الاتحاد سعی کرد با استفاده از ضد حملات به گل برسد که در سه صحنه هم خطر جدی روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کرد اما دو بار محمد صادقی و بار دیگر وحید محمدزاده دروازه تیم را نجات دادند. آن ها در دقایق پایانی نیمه اول نیز یک موقعیت خطرناک دیگر به دست آوردند که این بار تیر دروازه مانع باز شدن دروازه ذوب آهن شد.

در وقت‌های تلف شده این نیمه بود که روی یک ضد حمله امیلیانو گابریل موفق شد دروازه ذوب آهن را باز کند تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الاتحاد به پایان برسد. به طور کلی در نیمه اول توپ و میدان تقریبا در اختیار ذوب آهن بود اما الاتحاد موقعیت‌های خطرناک‌تری به دست آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان