طرز تهیه اسموتی تروپیکال؛ یک نوشیدنی تابستانی خوشمزه

اسموتی تروپیکال یک نوشیدنی گرمسیری با میوه‌های خوشمزه است که حس خنکی و طراوت را در وجود شما زنده خواهد کرد. پرتقال، انبه، موز و آناناس میوه‌هایی هستند که معمولا در این اسموتی استفاده می‌شوند.

طرز تهیه اسموتی تروپیکال
 
ستاره ؛ سرویس آشپزی - نوشیدنی‌های خنک تابستانی، با طعم دلنشین و خنکی که دارند، در تابستان بسیار پرکاربرد هستند. از جمله این نوشیدنی‌ها می‌توان به اسموتی‌هایی مانند اسموتی هندوانه، اسموتی انبه، اسموتی هلو و اسموتی تروپیکال اشاره کرد. اسموتی خوشمزه تروپیکال یک اسموتی تابستانی بوده که از میوه‌های استوایی مختلف و دلچسبی همچون آناناس، انبه، پرتقال و ... تهیه می‌شود. در این مطلب بهترین دستور برای تهیه این اسموتی خوش‌عطر آورده شده‌است.
 

اسموتی تروپیکال

مواد موردنیاز
موز حلقه شده و یخ زده 1 عدد
پرتقال پوست گرفته شده و قطعه قطعه شده 1 عدد
انبه یخ زده و قطعه قطعه شده 1 پیمانه
آناناس قطعه قطعه شده و یخ زده 1 پیمانه
آب نارگیل 1 پیمانه
تخم کتان  به مقدار دلخواه
عسل  به مقدار دلخواه


دستور تهیه

  1. پرتقال را پوست بگیرید و هسته‌های آن را بیرون بیاورید و سپس آن را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید.
  2. موز، آناناس و انبه را هم پوست گرفته، قطعه قطعه کنید و در فریزر قرار دهید.
  3. سپس همه مواد را با هم درون مخلوط‌کن بریزید و اجازه دهید کاملا یکدست شوند.
  4. زمانی که اسموتی به غلظت دلخواه‎ شما رسید آن‌ را در لیوان سرو خود بریزید و با تکه‌های میوه‌ تزئین کنید.
نوش جان ...
نکته: برای غلیظ‌تر شدن اسموتی خود از موز یخ زده بیشتری استفاده کنید و در صورتی که تمایل دارید اسموتی رقیق‌تری داشته باشید از مقداری شیر در ترکیب آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید در دستور این اسموتی گرمسیری، به جای آب نارگیل از شیر نارگیل استفاده کنید. ما آب نارگیل را ترجیح می‌دهیم، زیرا باعث می‌شود اسموتی سبک‌تر و باطراوت‌تر شود؛ استفاده از شیر نارگیل یک شکل خامه‌ای مانند به اسموتی می‌بخشد.
 
طرز تهیه اسموتی تروپیکال

سخن پایانی

در این مطلب طرز تهیه اسموتی تروپیکال به روشی عالی و خوشمزه آورده شد که مطمئنا با یک بار امتحان کردن آن، این اسموتی به نوشیدنی مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد. توجه کنید که علاوه بر میوه‌های ذکر شده، می‌توانید میوه‌های مورد علاقه خود مانند توت فرنگی را هم به این اسموتی دلچسب اضافه کنید.
در نهایت پیشنهاد می‌کنیم طرز تهیه فراپه طالبی و اسموتی موز را نیز در ستاره بخوانید و اگر نظر و پیشنهادی در این زمینه دارید، آن را با ما در میان بگذارید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان