تجربه خرید از ایران رنتر؛ یک تجربه بد از فروشگاهی غیرحرفه ای!

چند وقتی است که یک سایت فروش اقساطی کالا با تبلیغات گوناگون نظر مخاطبان را برای خرید جلب می کند.

برای امتحان این سایت تصمیم گرفتم یک کارت اعتباری خرید تهیه کنم تا هم بتوانم خدمات این سایت را محک بزنم و هم کالای مورد نظر خود را اقساطی خریداری کنم. 

اما همان طور که انتظار داشتم تجربه استفاده از خدمات ایران رنتر اصلا جذاب نبود. چند دلیل برای بد دانستن این تجربه را به طور مختصر می گویم:

1- صف انتظار برای مکالمه با اپراتور ایران رنتر آدم را یاد صف انتظار خدمات اینترنت مخابرات می اندازد. سرعت کم در پاسخگویی و یا احتمالا تعداد کم اپراتورها باعث می شود شما در صف انتظار جایگاهی دو رقمی پیدا کنید.

2- سردرگمی اپراتورها یکی دیگر از مواردی بود که به شدت غیرحرفه ای نشان می داد. یکی دو بار تماس برای فهمیدن این نکته که چرا مدارک تایید نشده است با پاسخ عجیب اپراتورها که تلویحا می گفت نمی داند چرا این طور شده رو به رو شد!

3- یک بار سری به فرم تکمیل مدارک و اطلاعات این سایت بزنید. کسی که این فرم ها را تعبیه کرده است حتی اگر در عمر خود یک بار فرم اینترنتی پر کرده باشد می داند که موارد ستاره دار در فرم ها موارد اجباری و بقیه موارد غیراجباری است. اما در کمال ناباوری اپراتور ایران رنتر معتقد بود که همه موارد ستاره دار و غیر ستاره دار اجباری هستند!

4-چند روز بعد دیدم یک پیامک برایم ارسال شده مبنی بر این که موفق به تماس با من نشده اند و باید تماس بگیرم. فهرست مکالماتم را دو سه بار با دقت چک کردم اما هیچ تماس بی پاسخی در دو روز گذشته نداشتم! این هم بگذارید به حساب یک اقدام حرفه ای دیگر. 

 

*مسعود شایگان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان