به کارگردانی جان واتس؛

مرد عنکبوتی: دور از خانه پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی شد

سینماپرس : آخرین قسمت از مجموعه مرد عنکبوتی با عنوان «دور از خانه» که دنباله‌ای بر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۲۰۱۷) به حساب می‌آید به صدر پرفروش‌ترین آثار تاریخ کمپانی سونی‌پیکچرز رسید.

مرد عنکبوتی: دور از خانه پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی شد

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، آخرین قسمت از مجموعه مرد عنکبوتی، یعنی  «مرد عنکبوتی: دور از خانه»  به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی سونی بدل شد.

بر اساس آمار منتشر شده، فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به کارگردانی جان واتس پس از گذشت حدود 7 هفته از اکران خود با گذر از فروش جهانی 1٫109 میلیارد دلار عنوان پرفروش‌ترین اثر تاریخ سونی را از آن خود کرد.

پیش از این «اسکای‌فال» که بیست و سومین اثر از مجموعه جیمز باند به حساب می‌آید این عنوان را با 1٫108 میلیارد دلار فروش، در اختیار داشت.

این موضوع برای استودیوی سونی و طرفداران مجموعه مرد عنکبوتی که تا چند هفته پیش حتی امید به گذر از 1 میلیارد دلار را هم نداشتند، خبری مسرت‌بخش به حساب می‌آید.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» اولین فیلم سونی با این حجم فروش است که مالکیت آن به طور کامل در اختیار این کمپانی نیست و از شخصیت‌های مارول در آن استفاده می‌شود.

جدیدترین فیلم مجموعه «مردعنکبوتی» اول قرار بود 5 جولای امسال به اکران عمومی برسد، اما مسئولان سونی با هوشمندی تاریخ اکران را 3 روز جلوتر تنظیم کرده و آن را از دوم جولای در سالن‌های سینما نمایش دادند تا این اثر از مزایای تعطیلی روز ملی 4 جولای ایالات متحده آمریکا بهره کافی را ببرد.

این فیلم رکورد دیگری را نیز ثبت کرده است و آن دست یافتن به فروش 185 میلیون دلاری تنها در 6 روز اول اکران بود که از این منظر در تاریخ سونی بی‌نظیر است.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» پرفروش‌ترین اپیزود کل مجموعه «مرد عنکبوتی» است و این فشار زیادی برای ساخت دنباله بعدی آن خواهد بود. امری که تاکنون خبر آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

سونی و مارول بار دیگر به همراهی یکدیگر به گنج رسیده‌اند و حال ناظران منتظرند ببینند این همکاری موفق تا کجا ادامه خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان