رئیس سازمان نظام پزشکی کشور؛

خراب بودن سبک زندگی از مسائل جامعه سلامت است

ظفرقندی گفت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو حرکتی برای اصلاح سبک زندگی است زیرا یکی از مسائل جامعه سلامت خراب بودن سبک زندگی است.

خراب بودن سبک زندگی از مسائل جامعه سلامت است

کاظمی / خراب بودن سبک زندگی از مسائل جامعه سلامت است /به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور صبح امروز در آیین امضای تفاهم همکاری بین شهرداری تهران و سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو و استفاده از دوچرخه حرکتی نمادین و واقعی برای اصلاح سبک زندگی است زیرا یکی از مسائل جامعه سلامت خراب بودن سبک زندگی است.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد: موضوعات مختلف از قبیل نشستن بر روی صندلی تا حمل و نقل و نوع تغذیه مربوط به سبک زندگی است که اگر اصلاح شود مشکلات ما کم می شود و هر چیز که در تهران اصلاح شود در تمام کشور درست می‌شود.

ظفرقندی در پایان با اشاره به موضوعات این تفاهم‌نامه اظهار کرد: موضوع اول افزایش سطح سلامت است که برای ما امری حیاتی به شمار می‌رود و موضوع دوم هم کاهش آمار تروما است زیرا بسیاری از جوان‌ها با موتور مجروح می‌شوند و جان خود را از دست می دهند و طبق آمار بسیاری از موارد جان‌باختگی مربوط به سوانح است که من از شهرداری می‌خواهم که با همکاری خود آن را کاهش دهد.

/

 افزایش سطح سلامت  در جامعه امری حیاتی است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان