تخفیف ویژه فروش زمین مسکن مهر هشتگرد

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران هشتگرد از ارائه تخفیف ویژه علاوه بر تخفیف‌های قبلی برای فروش زمین مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: مهلت استفاده از این تخفیف تا پایان شهریور تمدید شده است.

تخفیف ویژه فروش زمین مسکن مهر هشتگرد

محمدعلی حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با یادآوری این‌که در بحث فروش عرصه مسکن مهر بر اساس همان شیوه قبلی برنامه‌ها پیگیری می شود، اظهار کرد: علاوه بر تخفیف‌های قبلی به مناسبی اعیاد قربان و غدیر 15درصد تخفیف برای فروش عرصه مسکن مهر به متقاضیان در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان این‌که مهلت استفاده از این تخفیف تا پایان شهریور تمدید شده است، تصریح کرد:‌ این تخفیف‌ها بر اساس مصوبه مجمع عملیاتی شده است، در صورتیکه متقاضی تا پایان شهریور برای خرید عرصه به صورت نقدی اقدام کند می‌توانند به قیمت مناسبی زمین واحد خود را خریداری کنند.

وی همچنین بیان کرد:‌ برای دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزسیتی در خرید عرصه به صورت نقدی 50 درصد تخفیف و به صورت قسطی 20 درصد در نظر گرفته می شود؛ با احتساب تخفیف 15 درصدی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خُم 65 درصد تخفیف مشمول متقاضیان مسکن مهر می‌شود.

نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت عمران هشتگرد گفت: حدود 82 پروژه مسکن مهر در هشتگرد داریم که قیمت کارشناسی حدود 40 پروژه مشخص شده و مابقی قیمت‌ها این هفته و هفته آینده مشخص خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان