سوریه ورود نظامیان ترکیه به ادلب برای حمایت از تروریست‌ها را محکوم کرد

تهران – ایرنا – دولت سوریه با صدور بیانیه ای عبور نظامیان ترکیه از مرز سوریه به منظور حمایت از تروریست های شکست خورده در اطراف خان شیخون در استان ادلب در شمال غرب این کشور را محکوم کرد.

سوریه ورود نظامیان ترکیه به ادلب برای حمایت از تروریست‌ها را محکوم کرد

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نظامیان ترکیه به همراه خودروهای زرهی خود صبح امروز از مرز سوریه عبور کرده و به سمت خان شیخون در حرکت هستند.
این نظامیان هم اکنون وارد شهرک "سراقب" در شمال ادلب شده  و به سمت خان شیخون محل محاصره تروریست ها النصره از سوی ارتش سوریه و هم پیمانان آن در حرکت هستند.
یک منبع رسمی در وزارت خارجه و مهاجران سوریه به سانا گفت: جمهوری عربی سوریه این اقدام دولت ترکیه را به شدت محکوم می کند و عواقب و پیامدهای نقض حاکمیت ملی سوریه را متوجه دولت ترکیه می داند.
وی افزود: سوریه این اقدام را در راستای رفتارهای متجاوزانه دولت ترکیه می داند و تاکید می کند که این اقدام هیچگونه تاثیری بر اراده ارتش سوریه در آزادسازی خان شیخون و پاکسازی ترروریسم از خاک سوریه ندارد.
نیروهای ارتش سوریه از شب گذشته وارد بخش های شمالی شهر خان شیخون شده اند و تروریست ها اکنون در حال فرار به سمت مرزهای ترکیه هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان