لامبورگینی آونتادور S هنری، قدیمی اما همچنان جذاب!

لامبورگینی شروعی طوفانی در هفته‌ی خودرویی مونتری ۲۰۱۹ داشته و نه تنها دو محصول جدید را معرفی کرده بلکه آونتادور S با لباسی هنری را نیز به میدان آورده است.

لامبورگینی آونتادور S هنری، قدیمی اما همچنان جذاب!

لامبورگینی شروعی طوفانی در هفته‌ی خودرویی مونتری 2019 داشته و نه تنها دو محصول جدید را معرفی کرده بلکه آونتادور S با لباسی هنری را نیز به میدان آورده است.


کار رنگ‌آمیزی این خودرو در تأسیسات رنگ جدید آرانچیو اطلس انجام شده است. هنرمند 19 ساله‌ی آمریکایی با نام اسکایلر گری که به عنوان یکی از جوان‌ترین و مؤثرترین هنرمندان خیابانی در جهان مطرح است جادوی خود را روی این خودرو بکار برده و ظاهری بسیار بشاش و سرزنده به خودرو بخشیده است. ترکیب رنگ‌های زرد، نارنجی تیره و سفید بدنه‌ی این آونتادور S را مزین کرده‌اند.


او امضای خاص کارهای خود را علاوه بر بدنه روی کابین هم بکار برده و در این بخش می‌توانیم چگونگی دستورالعمل‌های هنرمند یاد شده برای شخصی‌سازی پانل عقب را مشاهده کنیم.


مدیر بازاریابی و ارتباطات لامبورگینی می‌گوید:

به خاطر وابستگی‌ای که به دنیای هنر داریم خواستیم روش خلاقانه‌ی جدیدی را امتحان کنیم و با اسکایلر گری همکاری کردیم. این پروژه با تأسیسات رنگ‌آمیزی جدید ما در سنت آگاتا ارتباط داشته است. تأسیسات رنگ ما جایی است که تکنولوژی و هنر را باهم ترکیب می‌کند و متخصصان شرکت وظیفه‌ی تبدیل رؤیاهای مشتریان به واقعیت را بر عهده دارند.


این خودرو که توسط یک کلکسیونر خریداری شده اولین محصول لامبورگینی است که تأییدیه‌ی تکنولوژی بلاک چین را دریافت کرده و آن را می‌توان هم‌اکنون در رویداد خودرویی پبل بیچ تماشا کرد.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان